Cute Box Panda

poniedziałek, 25 lutego 2013

Post troche NIJAKI ;)

Kierujcie się tytułem tego posta ;P Taki bardziej in formacyjny . Tak kupuje coś i potrzebne mi było 550 z resztą .. W wczoraj sprzedałam 5 monsterek za 500 .. ale mam jeszcze jakieś 40 w słoiku ;p a resztę dopłacą rodzice ,ale muszę się bardziej starać o 6 . Wiedziałam , że będę musiała poprawiać ZNÓW oceny . Nie powiem , co to albo kto to jak zwykle ;p Na pewno w tym tygodniu nie przyjdzie , a może >? nie wiem ;p na pewno jeszcze przed 20 marca *mam nadzieję* Tsaaa relaksuje się sama w domu do 3 w nocy i jestem z 3 przyjaciół kami i 4 chłopcami . Jak zwykle przeważają . Zamierzam zrobić wieczorem balangę . Bo rodzice wyjechali w sprawach służbowych i wrócą dopiero po 3 w nocy ;p WOW zawszę musiałam być u babci .. a teraz powiedzieli , że mi ufają . Ale jeśli coś będzie nie tak już więcej sama nie zostanę .
Zupełnie nie zrozumiałam co to znaczy skąd będą wiedzieć , że coś będzie nie tak . Pewnie sąsiadów się zapytają za płotem czy były jakieś odgłosy .. Dobrze ,że mam fajnych sąsiadów ;p Dobra ja tu piszę a towarzystwo czeka przy stole robiąc chyba grzanki czy tam frytki .. Dobra lecę i tak pewnie  tego nie przeczytacie . Ah i wiem , że nie wstawiam żadnych historyjek ale czasu nie mam ;p
Pa ;)
Sasasasa

2 komentarze: