Cute Box Panda

czwartek, 14 lutego 2013

Kolejna porcja małego aniołka - historyjka .

Dziękuje za wszystkie komy , dzięki nim czuje się lepiej i chcę dalej powadzić bloga :) Teraz od powiem na te komentarze :)
Od Oltasia - tak bardzo dobrze się dogadują ... są jak siostry .. oczywiście ta starsza jest opiekuńcza ;P
Od Unicorn - wiem , że masz lalkę Dal Milch bo od dawna obserwuje twój blog ;P
Od Anonima - bardzo się cieszę , że się podoba moja doll chociaż nic na razie w niej nie zmienię i tych pięknych oczu z tym się zgodzę :) a co do imienia to zastanawiam się :)
Aha i mam do was prośbę . Jeśli macie swój profil google lub konto to piszcie z niego ja się nie obrażę za krytykę  , ale pomoże mi :)
Dobra teraz zdjęcia ..od razu mówię zdjęcia robione przy sztucznym świetle ....
- Hmmm gdzie to schować ..
- Tu będzie dobrze , ale wole to schować gdzie indziej

- Jak jej to dać ?


 - Tu chyba będzie dobrze ..

M - O cześć Dżes. D- Hej mam dla ciebie laurkę . M - ja też proszę .

Tutaj niewyraźne laurki na szybko robione NIE ZWRACAJCIE UWAGI NA PISMO NA SERIO MAM ŁADNIEJSZE TYLKO TO PO LALKOWEMU ;P

 - *RAZEM* Kocham cię .

Ja - dziewczyny macie tu jeszcze słodycze ode mnie :)
Może się dziś jeszcze coś pojawi i jutro rano też bo mam na 10.20 a kończe 14 ;P

4 komentarze:

  1. Jeżeli używasz lampy błyskowej to przestań. Ja też na początku gdy dostałam lalkę (Dal Coco) robiłam właśnie z lampą. : )) Rób zdjęcia w dzień, a jak nie to weż jakąś lampke małą i ,,naświetl" lalki (aby zdjęcie nie było ciemne). Oczywiście nie wiem czy to pomoże Ci, ale ja tak robię - u mnie działa : DD Pozdrawiamy!! Wejdziesz do mnie? Zaobserwuj jak możesz. http://czarnaowcaworldestell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używam lapmy ,a zdjęcia robie cyfrówką ;P Staram się robić w dzień , ale puźno wychodze ze szkoły .. a u mnie światło jest tak marne wieczorem , że nawed lampki nie pomagają .. dzięki za rady :) Pozdrawam Coco :)

      Usuń
  2. Słyszałam, że jesteś z Katowic. Czytam Twojego bloga od zawsze i było by mi bardzo miło gdybyś była na meecie lalkarskim 12 października.Szczególy tu:
    Mela1139

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem z Katowic, tylko z Warszawy i nie interesują mnie meety monster high XD Nie jesteś obserwatorem mojego bloga.

      Usuń