Cute Box Panda

piątek, 22 lutego 2013

Tsaaaa

Hah . Właśnie rozum dał mi do poczucia ( i słowa taty ;p) , że mają gdzieś świat lalek ... Więc muszę się wygadać tutaj ;) planuje dziś wyjść na plener , ale Milch nie ma ubranek i bucików . Obitisu będę mieć , ale muszę mieć kilka piątek mam już 2 piątki ... Mam nadzieje , że z testu na polaku dostane 5 .. lub bynamiej 4 ;) Wiga też niedługo kupuje tylko muszę mieć wizje ;P Teaeyang'a też kupie w tym roku . Niestety po zakończeniu roku i muszę mieć 5 ..
Moi rodzice mówili , że mieli takie dobre oceny . I dziś przypadkowo w dokumentach znalazłam świadectwo taty chyba ze studi . A tam mierny , mierny , mierny , dobry , przy puszczany . Pokazałam i co ? Nie wiedzieli co powiedzieć ..... Na serio, wymagania rodziców mnie przerażają *_* A teraz tak propo , jak się zdejmuje stockowego wiga i zakłada nowego to trzeba go przykleić Magiciem czy coś >_< czy będzie inaczej spadał ?
Ja lecę wymyślać jakieś fotostory ..

1 komentarz:

  1. Jeżeli chcesz zdjąć, wystarcze nożykiem 'podchaczyć' wiga lalki, i powoli odrywac. (inaczej tego nie wytłumacze). Jak wig jest elastyczny kleju nie trzeba, naciągasz wtedy i się trzyma.

    OdpowiedzUsuń