Cute Box Panda

środa, 20 lutego 2013

Poszukiwania wiosny...

Hej :) Dziś post nie lalkowy , ale mam nadzieje że przyjemny :) W okolicy bloku mojej babci są fajne ciche dróżki .. Wybrałam się więc troszeczkę dalej i zobaczyłam naprawdę fajną scenerie do cykania zdjęć . Sądzę , że jeszcze tam wrócę na plenerek z lalkami .
Cyknęłam z 9 zdjęć :) Mój pies mi towarzyszył i zajął połowę zdjęć .. W sumie to wszystkie ale trudno ;p Post pisany z telefonu :)
Zdjęcia jeszcze z naszego podwórka :)

Nie wiem po co robiłam te zdjęcie , ale przechodziłam przez las pełen choinek i 2 razy spadł na mnie śnieg ;P

To zdjęcie jakoś mi się podoba :)

I teraz my dog i smycz ;P

-Dino zejdź z tych siuśków ;)



Co tam jest ?
A to tylko Sąsiadka z 2 ;P

It 's my life ;P

7 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia ;) Masz ślicznego psa *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne fotki i psiak!
    Nominowałam się do Liebster Award :3

    Szczegóły - http://castle-dolls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezus jak ja ninawidzę tych małych zasmarkanych dzieci z yorkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małych ? Jestem nastolatką xD lol ..pozatym nie masz odwgi napisać z konta i nie obchodzi mnie twoja dzecyzja :)

      Usuń