Cute Box Panda

piątek, 1 marca 2013

BRAK TYTUŁU :)

Tak brak tytułu . Już chyba od tygodnia nie wstawiam zdjęć ,booooooo nie mam czasu i nie chce mi się :) Moje plany ? Dziś gadam przez całą noc z Niną *shiro* i puchaczem jeśli będzie .. Jutro się z Niną spotykam :) Aha i jak by ktoś nie wiedział Nina to właściciela bloga - Ningyō o aisuru... .
Nie mogę się doczekać . Weekend przeznaczę głównie na anime ;p ale Musze jeszcze czytać lekturę.
Bicz pleas czy ta szkoła da nam kiedyś spokój ? ;D jestem uzależniona od emotikonów i jak piszę z Niną to nad używam ich ;P I dziś planowałam nie spać całą  noc i przespać weekend... Ale wole spotkanie lalkowe ;P a poza tym jeszcze w sobotnią noc moje sąsiadki wyprawiają imprezce z okazji osiemnastki i nie będę spać całą noc ! a szczególnie to źle dla mojego taty , bo przyjedzie ze szpitala i nie będzie mógł spać .. rok temu starsza siostra moich sąsiadek (tych samych ) tak wyprawiała , że aż  u nas się trzęsło . I teraz sąsiad przyszedł porzyczyć coś do tortu .. ( 20.23) jezu..... lecę do dziadka chce się wyspać ;D dobra lecę bo Nina coś napisała ..
Jak jutro pójdę do domu jak się skończy wypadzik lalkowy ..idę nad sypiać , bo impreza ich w tamtym roku zaczęła się już o 20 .. i tak do 13 .. no trudno ja namawiam mamę ,żeby zadzwoniła na policje ale mówi że to sąsiedzi ..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz