Cute Box Panda

niedziela, 17 lutego 2013

Meet

Cześć :) Po blogach tylko chodzą wieści o meetach najczęściej wrocławskich . Może macie ochotę na meet Warszawski :) Miejsce na razie nie ustalone :) Może to być McDonald na puławskiej lub KFC na puławskiej-poleczki .. Może być gdzieś indziej zależy .. Jak tylko jedna osóbka przyjdzie to spox . Też będzie miło ;p Nie wstydźcie się , że jesteście małolatami lub macie cyfrówkę ;P Ja się nie wstydzę bo to nic takiego :) Meet odbył by się za tydzień w weekend . Jeśli macie chęć wzięcia w nim udziału - jako kom . Ale pamiętajcie zapytajcie się rodziców czy możecie ...  żeby nie było , że ja pojadę a nikogo nie będzie .. Może też być kino Janki-IKEA tam też jest mcdonald i kfc i miejsce na pstryknięcie lalką fotek , zapoznania się i po prostu z czystej przyjemności .
Więc powtarzam chcesz wziąć udział - napisz chęć w komie .. A jeśli będziesz chory lub zdecydujesz , że nie będziesz mógł jechać napisz dzień przed na ten e-mail paulika1214@wp.pl i w razie pytań też ;P To na tyle blogerka :)

4 komentarze:

  1. Ja na pewno będę bo też mam chrapkę na meet a od Radomia do warszawy nie taki kawał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz możemy spotkać się w Piasecznie :) a ja do Kozienic jeżdże do babci i dziadka ;P TO BLISKO .Tylko muszę mieć potwierdzenie.. i gdzie się spikniemy ;P Może być w piasecznie bo bliżej od radomia ok? możemy się w moim domu spotkać nie wiem ;P

      Usuń
  2. Hej, niedługo (za jakiś miesiąc -,-) ja, Lejdi Panda i Momo organizujemy meeta w Warszawie :) niedługo na naszych blogach powinny pojawić się informacje. Serdecznie zapraszamy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie by było ;P Tylko ten teges mam 11 lat i chodze do 4 klasy ;P A WY chyba do gimnazjum nie? zależy jeszcze gdzie :) ja mieszkam tuż pod warszawą

      Usuń