Cute Box Panda

sobota, 23 lutego 2013

1 plener .

 Tak jak po tytule to mój pierwszy plener z 2 lalką ;) Wyszedł ciekawie .. Nie skarżcie się na to , że ten kombinezik był źle założony , bo cały czas spadał . Widzę , że nie muszę pisać że zdjęcia wyszły mdlę , ale wyszły w Miarę dobrze ;P (MOJA SKROMNOŚĆ ) Tak będzie jeszcze 2 część :) bo wszystkich zdjęć nie ma . Miłego oglądania spamu


butki *_*



Bałwan



Kołderka śniegu ;P



Drzewko ;p
Teraz opowiem cały przebieg . Szłam z torbą w której była lalka okryta szmatką ;P do babci jakieś 20  minut . Zjadłam obiad ;p i deser ;D wyszłam z psem , wróciłam do babci z psem . Wzięłam lalkę i byłam na dworku prawie godzinę , aż palce mi odmarzły ( szukając dobrej miejscówki ) . xD . Łącznie około 3 godziny . I ciągle siedzę u babci , ale piszę z telefonu :) Hah czekam od rana na jakiś wpis z blogów , ale nie ma . Wiem , że połowa z was śpi jeszcze .A ja nawet jak nie chce wstaje o 7 ;P Aha i kupuje obitisu za kilka dni ;p Dobra idę grać z dziadkiem w karty xD
 

6 komentarzy:

  1. mnie najbardziej podoba się zdjęcie z bałwanem ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia lepsze niż poprzednio, choć nieco szarawe - spróbuj z ustawieniami ISO, kontrastu, balansem bieli. :)

    Poza tym: biedna lalka, źle ubrana na taką pogodę. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu tej lalce widać cycki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łał!łał! tragedia się stanie! OMG! o-em-dżi po prostu!! aaaaaaaaa! -.-

      Usuń
  4. Zdjęcia nie za ciekawe.. Ale chyba dopiero zaczynasz ;). Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń