Cute Box Panda

niedziela, 24 lutego 2013

ŻYJĘ ;P + for sale !

Pewnie część z was myśli , że spałam ... Nie mój organizm wstaje zawsze o 7 ! Nic nie pisałam bo rano o 11 pojechałam oglądać dom i prawdopodobnie przeprowadzę się :( A później od razu zajechałam do Fasion House i kupiłam zajebiste ;p buty i plecak w ,,Najka,, ;) Daje po sobie ślad życia i dzisiaj chyba nic więcej nie napiszę , bo będe oglądać Kuroshitsuji a później jadę do sklepu więc ..
Wstawiłam dziś na gumtree 5 monsterek , ale sprzedaje wszystkie :
Cleo ( piżama party )
Draculaura (basic)
Venus (basic
Robecca (basic)
Operetta ( basic)
Nefera (basic )
Abby ( basic )
Wszystkie lalki mają wszystkie akcesoria ( szczota , stojak , zwierzak i dodatki ) niestety u wszystkich oprócz VENUS I ROBECCI zgubiły mi się pamiętniki .
Aha i Draculaura nie ma stojaka i zwierzaka :)
Cena wszystkich 80 zł .Prócz venus i robecci 100 zł (DO USTALENIA ) więc wszystkich chętnych zapraszam do kupna . Zainteresowanym mogę przesłać zdjęcia . LALKI W BARDZO DOBRYM STANIE !
Oraz sprzedaje 3 części książek monster high , których nawet nie czytałam;p w nie ruszonym stanie .
CZĘŚĆ 1 2 I 3 DLA CHĘTNYCH WYSTAWIE ZDJĘCIA .
1 SZT. 20 ZŁ
ORAZ LALKĘ SZMACIANKE MONSTER HIGH Z NIETOPERZEM ZDJĘCIA POKAŻĘ CHĘTNYM
W STANE NIE RUSZONYM COŚ PODOBNEGO DO VOODU ZA 50 ZŁ
To na tyle;p zdjęcia przesyłam chętnym i przy zakupie przynajmiej 2 lalek gratisy z monster high ;P Aha   i 13 zł przesyłka lub odbiór osobisty . Chętnych proszę o kontakt na e-mail paulika1214@wp.pl :) To tyle ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz