Cute Box Panda

czwartek, 14 lutego 2013

Dal dal dal !











Od razu powiem mam dal dal dal !! ip ip ip ! jak się ciesze ! Aha i szybko odnośnie komów :) dzięki za rady .. postaram się robić lepsze zdjęcia , ale najpierw potrzebuje dobrego światła ! ;P Ciesze się , że choć trochę lubicie moje dynio głową tangkou . A co do pisowni to wiem nie jestem za dobra w ortografii , a poza tym często piszę na tablecie i to mi sprawia kłopoty ;p a co ja wam będę pisać pokaże Dynio głową Dal ! Zgadła pewna dziewczyna jest to Dal Milch i jeszcze nie mam dla niej imienia może Valentina lub Vanessa dlatego , że przybyła do mnie wczoraj wieczorem ;p blisko walentynek :)
 
Dzięki pewnej osobie ją mam ... jest to pani malkmama :) dzięki malkmamy mam ją w swoich łapkach i spełniłam swoje marzenie :)
DZIĘKUJE :)
Aha i powiadomie was o tym , że niedługo kupie jej obitisu bo ma słaby zakres ruchowy :( i dotego trampy i wiga ♥ 
Pa pa idę dziś do szkoły na 11 : 15 i wracam niestety o 16:50 :( czyli zdjęcia będą w słabszej jakości .

5 komentarzy:

  1. Będzie tu jej na pewno bardzo dobrze :) Cieszę się, że trafiła w dobre ręce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny chyba dobże się dogadują ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. :D
    Piękna sukienka i lalka ♥
    No,oczyska ma ładne :D
    Wg mnie,powinna mieć na imię Vanessa,piękne imię xd :D

    OdpowiedzUsuń