Cute Box Panda

wtorek, 19 lutego 2013

100 POST !

Tak to jest już 100 post .. Czas na całe wytłumaczenie,bo to jest bardzo ważny dla mnie post :)
W 2011 roku zaczęłam interesować się Monster High :) Kilkanaście dni potem z okazji moich urodzin dostałam swoją pierwszą monsterke Draculore :) Toczyło to się do 2012 roku .. uzbierałam bardzo dużo monsterek ( dokładnie to 12 ) Później po wakacjach założyłam bloga , a wcześniej nagrywałam filmiki na YouTube ;) Przejdźmy trochę w tyyyyyyyyyyyył ..Jeszcze jak byłam w może 2 klasie lub 3 .. założyłam pierwszego bloga.. niestety znudziło mi się to po kilku tygodniach ... później to powracało .. blog o stardoll , moviestarplanet ,anime vampire knight .. dopiero po czasie założyłam tego bloga i początkowo był on o monster high . Namiętnie przeglądałam blogi innych dziewczyn , które miały monstery i zafacynowało mnie szycie ubranek.. natrafiłam na bloga z lalkami barbie , tonerki itp. przycisnęło mnie to tak bardzo , że na następny dzień próbowałam szyć z papieru ;p nie udawało mi się to więc na jakiś czas ochłonęłam. Wciąż jednak przeglądałam blogi .. i już wcześniej natrafiłam na jak że  uroczę Pullip ale nic o nich nie wiedziałam. Później natrafiłam jeszcze raz i dowiedziałam się trochę więcej... spotkałam się z koleżanką i opowiadałam .. więc wpisywałam w google hasła typu : pullip itp. Dowiedziałam się wszystkiego .. (PRAWIE)
Więc poprosiłam na urodziny o TangKou ...zatem zamówiłam po moich urodzinach 1 grudnia tangkou i tak dalej ;P Wcześniej jeszcze trafiłam na blog - pierwszy blog który ujrzałam z dziewczyną która miała dynio główki (wtedy nauczyłam się tej nazwy ) -Mattchew Maia i Nemezis ( chyba ;D ) ona wytłumaczyła , że to nie ruda-mysz nie rozpoczęła pierwsza pisać bloga o pullip... Trwało to dość długo zanim dotarła do mnie Dal Milch Roxi .. moja wiedza o lalkach kolekcjonerskich jest tak wielka jak nauka całej podstawówki ;p mam nadzieje , że ktoś to przeczytał :)

2 komentarze: