Cute Box Panda

piątek, 15 lutego 2013

:)

Jak widzę dużo osób zadaje mi pytania na ask'u i bardzo się ciesze :)  A coś do pewnej osóbki , która pod jednym postem napisała po ile ten dal .
Nawet nie wiecie jak się wkurzyłam nie od tego założyłam ask a poz. uznaje to za zgapianie czyjegoś wyboru - O  ona sobie to kupiła to ja też muszę .... Przepraszam ja uznaje to za zgapiarstwo ... a ten ktoś kto to napisał mógł zajrzeć do google lub pullipfamily bo pullip sprzedaje się w tej samej cenie ... Oczywiście nie jestem wkurzona na was moi  drodzy :) Jeśli chcecie się jeszcze czegoś dowiedzieć się ode mnie lub zapytać to proszę mój e -mail paulika1214@wp.pl Papa czekajcie na historyjki :)

2 komentarze:

  1. Zapytam "ile kosztowała twoja lalka, bo przymierzam się do zakupu, a nie wiem, ile pieniędzy powinienem przeznaczyć?", a ty od razu mnie wyzwiesz od najgorszych za zgapiarstwo. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam , ale to nie było do ciebie :) wiem że chodzi ci o tangkou tak ?

      Usuń