Cute Box Panda

sobota, 16 lutego 2013

Dzieciniada ...

Historyjka pt. Dzieciniada co się stało zobaczcie sami ...
 - Co tak siedzisz obrażona ?
V - Miałaś mi dać deskorolkę ..!

 V - No , ale to jest dziecinna deskorolka !

- To jest deskorolka do nauki jazdy...
V-No okey ...

V-No i co ? Jeżdże jak zawodowiec !
- No tylko uwa.....

*JEP* - Tylko uważaj !
V- Nic się nie stało , oglądam sobie kamyczki ... :)

V-Ciekawe :)

- To masz jeszcze hulajnogę ...

V-No też jest ok.
-Jesteś troche za niska ...

V-OMG ! Wszytko dla ciebie  ŹLE I ŹLE ...

V - I co ja mam robić ?!

STOPYYY ;D

- Dobra idę kupić ci coś ..
V-To ruszaj się !

 PO 10 MINUTACH.. MAMY  FAJNĄ DESKOROLKĘ ;)


V- Jaka fajna !

V-Dziękuje ♥

BONUS :)

 V-EJ no otwieraj to coś jestem głodna ;D
 
Jak widzicie zamiast M-MILCH piszę V czyli Vanessa .. Tak na razie będzie się zwać :) wiki :) pasuje do niej ?
Mała chciała deskorolkę i ma , ale to jaką bo tech deck ;P Taka słodka chłopczyca ;P Oj dużo planuje teraz zakupów... trampki ubranka obitisu wig ... ojojoj .. się nazbierało :)
A i piszę na tablecie więc sory za orte .. paaa

13 komentarzy:

  1. Bardzo płytkie fotostory. :P W ogóle, jestem przeciwnikiem kupowania lalek tylko dlatego, żeby nie czuć się gorszym od innych. Jeśli nie masz na nie pomysłu, to uważam, że nie było sensu ich kupować. :)

    Zdjęcia kiepskie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czuje się gorsza od innych .. a lalke kupiłam bo o niej marzyłam ! Pozatym co cię to obchodzi ! Mam na nią pomysł.. Mało mnie to obchodzi , że kiepskie ! innym się podobają a staram się je ulepszyć .. NIE BĘDE MARNOWAĆ SOBIE MOJEGO CENNEGO CZASU NA DYSKUSJĘ która obraża mnie i moją osobe . ŻEGNAM nie będe się takimi ludźmi przejpować :)

      Usuń
    2. Lol oleg ma rację.
      Pozatym skąd wiesz,że innym się podobają.
      Ja osobiście uważam,że twoje zdjęcia są kiepskie.
      A lalki zaniedbane...

      Usuń
  2. No pewnie, osoba, która cię nie chwali, a wytknie ci błąd, jest od razu osobą, która cię obraża. :) Rozbawiłaś mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ? przyjmuje podpowiedzi np. wyłącz lampę błyskową .... a ty nie wytyknełaś tylko powiedziałaś w taki sposób OBRAŻAJĄC mnie

      Usuń
    2. pozatym nie chodzi mi o ciebie tylko o inną dziewczyne...

      Usuń
    3. Przepraszam, że wyraziłem swoje zdanie. :) To teraz dam ci małą podpowiedź: staraj się złapać ostrość na zdjęciu i nie rób zdjęć w stronę światła (do okna), bo wtedy one nie wychodzą. Lepiej? :)

      Usuń
  3. ,,oglądam sobie kamyczki" rozwaliło mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są tragiczne, jednym słowem. Nie ma ostrości na lalkę. Są zbliżenia na twarz, które są bezsensu, bo nic na nich nie widać. No i lalka z twarzą w doniczce - fascynujące.

    Postaraj się robić lepsze zdjęcia, zresztą, najpierw trzeba było się nauczyć je robić, a potem kupować drogie lalki kolekcjonerskie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Serio radzę popracować nad zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem powinnaś najpierw kupić jakąś tańszą lalkę i poćwiczyć robienie zdjęć. Nie wiem, chcesz się pochwalić, że masz lalkę za 400 zł? Fotostory nudne i płytkie, zdjęcia tragiczne. I naprawdę nie mów, że Blogger zżera jakość, bo to kompletna bzdura.

    OdpowiedzUsuń