Cute Box Panda

środa, 20 lutego 2013

Libster Award

Witam znowu :) Zostałam nominowana przez seep :)


"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała.Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytaań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."




1. Kiedy masz urodziny i ile masz lat?
W listopadzie , obecnie 11 ;P

2.Lubisz małe kociaki^^?
Taaa są słodkie ;)

3.Czy twoja lalka ma telefon?
Sama nie wiem :) Chyba tak ;P

4.Miałaś kiedyś świadomy sen?
Tak

5.Masz psa? Jak tak, to jakiej rasy?
Mam, York :)

6. Jakie jest twoje ulubione anime (jeśli ogladasz)?
Hmmm kilka mam ale podam naj ♥
Vampire Knight

7.Czy uwazasz, że konie to przyjazne stworzenia?
Sądzę , że tak .

8.Jakie jest twój ulubiony cytat?
Nie zastanawiałam się ;P

9. Jaki jest twój kolor oczu?
Bursztynowy ..

10. Ulubiony dzień tygodnia
Chyba sobota ;P

11. Jak nazwałabyś córkę?
Nie zastanawiałam się , ale może Amelia :)
No więc nominuje :
Oltasia
Koala2000
Scalee
Unicorn
BlackSpider
Czarna Owca
i tyle bo więcej nie pamiętam soryyy .
A to moje pytania .
 
1.Lubisz prowadzić Bloga?
2. Jeśli byś wybierała to pullip czy dal ?
3.Ulubiona pora roku ?
4.Jaka lalka : buntownicza czy słodka ?
5.Najbardziej lubiana klasa ( w podstawówce) ?
6.Chciałabyś mieć Blythe ?
7. Posiadasz Monster High *jeśli tak to jaką* ?
8.Ulubiony pluszak ;P ?
9.Ulubione zajęcie ?
10. Twoja wymarzona lalka ( jeśli taką masz ) ?
11. Fajne Pytania ;) ?
 
 
To na tyle :)
PS. Co do poprzedniego wpisu to DZIĘKI:)
PS2.O nie jutro mam na 11.15 a kończę o 16.50 ! Aghhhh ;P
 

3 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację ;) Odpowiedziałam w poście "Kolejna nominacja ;)" (http://jula-dolls.blogspot.com/2013/02/kolejna-nominacja.html).

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za nominację pozwól że odpowiem tutaj:
    1.Lubisz prowadzić Bloga?
    Tak gdybym nie lubiła to bym go nie prowadziła :D
    2. Jeśli byś wybierała to pullip czy dal ?
    Jasne że pullip kiedyś dale wydawały mi się brzydkie, ale się przekonałam ;*
    3.Ulubiona pora roku ?
    Lato
    4.Jaka lalka : buntownicza czy słodka ?
    Moja Akra jest słodką buntowniczka wiec i to i to :)
    5.Najbardziej lubiana klasa ( w podstawówce) ?
    6.Chciałabyś mieć Blythe ?
    A bo ja wiem? Może kiedyś...
    7. Posiadasz Monster High *jeśli tak to jaką* ?
    Nie nie przepadam za monsterkami...
    8.Ulubiony pluszak ;P ?
    Mój pluszowy piesek Alex
    9.Ulubione zajęcie ?
    10. Twoja wymarzona lalka ( jeśli taką masz ) ?
    Nigdy nie miałam ideału zawsze wybieram lalkę sekundę przed kliknięciem kup teraz XD
    11. Fajne Pytania ;) ?
    No pewnie, że tak ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Tsssaaa....jedenaście.Może napisz prawdę -.-

    OdpowiedzUsuń