Cute Box Panda

wtorek, 19 lutego 2013

:)

 Może od razu zacznę od zdjęć ..
D-Roxi po całym domu cię szukam ..co tu robisz ? R-A tak sobie siedzę i wiesz .. Ostatnio w Walentynki wysłałam list do takiego chłopaka.. I ostatnio tu  przyjechał i chce się z nim spotkać..
D-To na co jeszcze czekasz  .. idź do niego a poza tym kto to ?


R-To on..
D-Nie jest zły :) no to idź ...
 

R-Jakoś nie mogę..

D-Oh to ja idę .. siedź tu !

 D-Hej ,jestem JEJ. moja koleżanka chcę się spotkać ?
-SPOKO ;) Tylko o której może 17 ? D-SPOX.

D-Umówiłam cię z nim :)
R-OMG ! Co jak ja nie jestem przygotowana .. D-Spoko to za godzinę:) Chodź pomogę ci się ubrać ..
R-Wyglądam ja cymbał ... D-Wyglądasz ślicznie ..   R-Ujdzie ..


R-Hej jestem Roxi.........
-A ja..?Ken :)

PO 30 MINUTACH *TULĄ SIĘ*
 

-To do jutra ..Pa :)
 
Oczywiście noga musiała być... Tak blogger zepsuł jakość zdjęć.. ustawiłam ostrość i inne .. a blogger wszystko psuje a zdjęcia były bardzo ładne i naświetlone .. A to co się z nimi stało AAAAGGG . Ale teraz nawet nie mogę pomarzyć o aparacie...Dobra spóźnione walentynki bo moja młodsza siostra dziś przyjechała z Kenem.. Wogóle nudne jakieś te historyjki no nie ? wstawiam bo wstawiam .. Oh Alex rudej-myszy jest cudowny !! poczekajcie na następny  post :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz