Cute Box Panda

piątek, 22 lutego 2013

Bez Przesady

Może od razu wstawię zdjęcia . UWAGA *SŁABE OŚWIETLENIE* ;P
-A co ty tu robisz ?
R-Oglądam taeyang'i na pullipstyle                   - Ale jak ty włączyłaś komputer ?..

R-Normalnie , zobacz jaki przystojniak pasuje do mnie ;)   - No chyba nie ...
R-ZAMILKNIJ CZŁOWIEKU NIE ZNASZ SIĘ !

R-Zobacz a tutaj teayng Oltasi ..Nie jest zły ..

- Ma takie kocie oczy ;p

R- Mmmm a tu sebestian ..

- Możesz mi powiedzieć po co ich oglądasz ? Po pierwsze jesteś za mała , a po drugie wiesz że go kupie ale teraz do BYNAJMNIEJ wakacji muszę być cicho bo rodzice mają dość ;p
R-Ble ble ble...

R-O bosh zobacz jakie tu ciacho .. On jest taki boski i ma taki stylll .
- PCHU PCHU PCHU !

R-*MYŚLI* Oh Kain ..  jest taki boski ..
- *myśli* tylko komputer lalce dać i już ...
R-Możesz już iść chce porozmawiać z Kainem przez skaypa .
-NO ALE JAK>

*10 MINUT PÓŹNIEJ* R-ha ha ha Kain sweetaśnie wyglądasz z tymi wąsami .
K-No nie
-ALE JAK !? EEEEE *zacięłam się*
W TYM SAMYM CZASIE
-Dżasmin idź do Roxi bo ma jakąś usterkę ..
D-Już idę ..




-Siedźcie sobie tu ..
D-Roxi wiesz ,że i tak Paula kupi taeynga..
R-ALE ja cem teraz Kain'a !! *płacze*

D-Spokojnie uspokój się  masz kanapkę ..

R-Pozwól , że teraz się zdrzemnę .

I taka tam ja w fryzurce UFO ;P
A teraz coś ode mnie . Zauważyłam że blogger psuje jakość zdjęć do poziomu zero ..Przez to zdjęcia są jeszcze gorsze . Są rozmazane ,ale poprawie się .. :)
Pomyślałam również o meetach . Trochę mnie to przeraża jak myślę o tym , że ktoś weźmie moją Milch i będzie robił z nią nie stworzone rzeczy .. To na tyle Dobranoc :) a poz. Jest już weekend ! IP IP IP !

2 komentarze: