Cute Box Panda

wtorek, 5 lutego 2013

Bo życie lalkarza to bajka ♥

No tytuł może dziwny , ale jakoś mi się tak wzieło i go dałam ;P Chodzi o to , że powstała zakładka ,,FOR SALE ,, . No więc ten teges ;D chodzi o to , że Dżasmin będzie miała koleżanke . Najprawdopodobniej będzie to dal , chyba że zmienie decyzje i zakupie pullip :) Dale mają takie słodziudkie swochniente buźki :P A pullip są bardziej kobiece :)
Nie zdradze wam kto to będzie ♥ Mam już 4 propozycje bardzo trudne do wyboru . Oczywiście w lutym zakupie i musze mieć DAL'A ! A puźniej kupie zależy  tak po kwietniu Taeanga czy jak to tam się piszę zapomniałam ;P
Rzecz w tym , że brakuje mi 50 - 100 zł ! Dobrze , że może za kilka dni mój dziadek wychodzi ze szpitala *(bogu dzięki )*.
Ale zapraszam was do kupna monsterek cena za 2 sztuki to 110  , a za jedną ok . 60 - 80 no niewiem jeszcze ;P

Teraz powiem wam , że ja i Dżes. zakochałyśmy się w Andrew'ie ♥ i to go właśnie jako 3 zamieżamy kupić :) 
Tak co by tu jeszcze napisać ;P emmm dziś pierwszy raz przez 2 tygodnie wyszłam na dwór z psem ( mam ospe ) ;D Dziwie się , że takk puźno dostałam bo w gimnazjum to by było DZIWNE ,  przeszłam ospe łagodnie . Bez gorączki czułam się normalnie , krosty mnie nie swędziały i mam ich z 15 ! Małoooo pani doktor się zdiwiła ;D No to na tyle bo widze że coś długawy ten post a ja tak przynudzam :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz