Cute Box Panda

niedziela, 17 lutego 2013

Nudzą się ludzie , nudzą się lalki..

 Hej .. Jak widać strasznie mi się nudziii ... ;D więc pstrykam takie tam zdjęcia , ale zanim zacznę nudą  historyjkę muszę coś napisać . Do osób które piszą , że najpierw mam się nauczyć robić zdjęcia a dopiero puźniej kupywać lalkę .. O jejku czy to ich sprawa .. Powtażam setny ras zdjęcia zaczełam robić od grudnia i się ucze !! Kupiłam lalkę bo chciałam a jeśli  coś im się nie podoba to niech nie wchodzą na mój blog i tyle ... Nie przejmuje się takimi osobami .. wy też się nie przejmujcie to są tak zwane Trolle .. piszą z zazdrości .. Ten temat mnie już mdli. Teraz przyjemniejsza część zdjęcia :)
Aha i na razie postanowiłam , że małą nazwe Roxy :)
R- Jesssu ale tu nudno , nawet na desce nie mogę pojeździć bo pies mnie ściga !
 - To idź na balkon .
R- Nie bo tam jest śnieg .. - Mało ŚNIEGU ..

R-Chyba nie wytrzymam do końca zimy..

R-Ja chce wiosneee *chlipie*

Słodka mordka ;P

I ciapki , zapomniałam doszyć guzików..
R-Hej Dżasmin co robisz >?
D-Eeee serfuje po necie;D

- Ej dlaczego zabrałaś mój stary telefon ?!
D-Emm am.. no chyba stary jest nie ?
-  -.-
Dziś zamierzam wyjść na plener.. Zima mnie wykańcza .. ;( Nie mogę doczekać się marca i kwietnia ....
Co mogę jeszcze napisać ? Nie bijcie za jakość zdjęć .. Coś mi się popsuło w cyfruwce ;P I to znaczy , że będe mogła używać lustrzanki .  No i co by tu ? A niedługo kupuje wiga a w nowym tygodniu trampki :) na tyle bay ;3

1 komentarz: