Cute Box Panda

sobota, 1 grudnia 2012

Człowiek ma prawo !

Hej . Ten post , jest poświęcony WAM ludzią , którzy krytykują dzieci za to że mają pullip lub dal !
Wiem - lalki pullip są poświęcone od 15 lat ... Wiem - nie służą one do zabyawy , tylko do fotagrofowania ! Ale te historyjki innaczej  zdjęcia też są zabawą ! Ustawiasz ją i wymyślasz histroyjke sami przyznajcie . TO ZABAWA ! Ja mam dość ! U mnię lalka nie kończy poczochrana i goła ?! Ale to wasz interes ,,, Prendej czy puźniej włosy się psują .!. Ja mam dość ! Oczywiście 6,7,8,9 latki nie mają ich , bo jeszcze zbytnio nie umieją czytać i nie wiedzą dokładnie o co chodzi w necie .. No  wiecie o co chodzi xD A więc możecie przestać tak pisać , że lalki Blythe są tylko dla takich smarkaczy itp. A wiecie co ja powiem ? Wy - te starsze stworzenia bie zasługujecie na lalki ... Tego typu .................... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz