Cute Box Panda

poniedziałek, 10 grudnia 2012

Nadrobienie z niedzieli :3

Taki ze mnię jest leń i nie chciało mi się wstawiać wpisu w niedziele dlatego dziś będą 2 . Na początek zanczne od - jestem bardzo szczęśliwa , bo niejaka miła osóbka jako 1 dodała koma na moim blogusiu ;) a mianowicie paauliska . Polecam jej blog , gdyż jest bardzo ciepłą i miłą osubką . Naprawde dziękuje ci :) Teraz co do mojej anonimki czyli niespodziewanej LALECZKI .
Zamówiłam ją dziś rano i powinna być jeszcze w tym tygodniu . Wiem , że przed niedzielą :) . O bosh jak się jaram ... !




Dobra przejdźmy do zdjątek z niedzieli . Rodzice pojechaali na jakieś 6 godzin to ja poszalałam sobie ;P
Fanta zawsze musi być ;D Pyszny sosik jak pomidorki :3 Pizza której został się tylko część ;D A tu całość ;)A na koniec : rano poszłam do sklepu by kupić modeline . Zakupiłam więc 4 paczki po 12 kolorków . Niestety nie ma białego i czarnego oraz brązu !
 
 
Dobra za chwile kolejny post ze zdjęciami ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz