Cute Box Panda

poniedziałek, 10 grudnia 2012

Na rozkaz Leyly .

Moja przyjaciółeczka kazała mi wstawić post . Zupełnie nie wiem po co . ;D Dobra dobra musze wam pokazać , bo mały liliput mnie atakuje ;D A i wiem zdjęcie słabej jakości ale tatku od tygodnia zabrał mi lepszy aparat :(
Hey . To ja Leyla . Chce wam powiedzieć , że spodziewam się tu nowej koleżanki .

Jeszcze sama nie wiem jakiej . Ale napewno jakiejś ;P

Pewnie będzie większa odemnie

 Ten efekt był zrobiony poprzez zasłonięcie fleshu . Może będzie piękna ;)

A może brzydka .

No na serio sama nie wiem ;D

A i chce się pochwalić ...

, że blogerka czyli - Paulina zrobiła mi getry

I szalik by było mi cieplej :)

A tu bonusiki mojegośpiącego psiaka pod kołdrą

Pies : ludzie dajcie człowiekowi pospać !

A tu mój wyrób z modeliny . Znaczy się mój 1 wyrób .
A teraz sorki bo musze lecieć i się spakować umyć i jeszcze zrobić coś dla pewnej osóbki właśnie z modeliny ;P
Bay ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz