Cute Box Panda

środa, 5 grudnia 2012

Nowy Lokator .

Siemanko . Wiem nie wpisywałam nic na bloga przez jakieś 3-2 dni , ale nie miałam czasu bo szukałam jakiegoś fajnego tematu dla was .
Wczoraj specjalnie pojechałam do naj bliższego Pepco i kupiłam to i tam ;P
No dobra .. Kupiłam fajną dużą szufladkę na biżuterie , która jest dla mojej słodkiej Lely . Dokupiłam jeszcze zeszyty kredki , rogi renifera ;D , skarpetki i tam jeszcze dużo tego ;P Ok. Wczoraj wieczorem nie chciało mi się robić fot i pisać na blogu , a więc wpis jest dziś .
Zroiłam tak na szybko pare zdjęć w słabym świetle więc nie miejcie pretęsji dziś wstawie jeszcze dużooooooooooooooooooooo rzeczy . 
Miałam ochote monsterce zrobić Pokoik i zrobiłam , taki głupi .
pullipdalitangkou.blogspot.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz