Cute Box Panda

sobota, 22 grudnia 2012

Święta , świeta - czas szybko mija ,..

Cześć. Wczoraj maiałam wstawić zdjęcia ale wyjątkowo mi się nie chciało , bo ze mnie taki leń ;P Ale postaram się poprawić :) No więc wstawiam dziśiaj zdjęcia z wczorajszego wieczoru . To taka sesja ala'historyjka ;D Światło do du*y , ale lepsze to niż nic :)

Pewnie każdy z nas wie co to Wigilia . Miło spędzony czas z najbliższybi ale również przyjaciółkmi . U mnie trwają porządki i przygotowania . Mama z tatą wczoraj razem zakupili dużą choinkę , oczywiście prawdziwą bo sztuczna nie daje prawdziwej atmoswery . Wciąż u nas trwają porządki jeszcze mamie muszę pomóc w sprzątaniu . Ale kilka potraw już ugotowanych . Ja upiekłam własne ciasto . Oraz wystawiane są powoli dekoracje . W domu robi się ciepło i miło . Święto - Boże Narodzenie , ma własny urok dzięki czemu każdy staje się dla siebie milszy . Na blogach zrobiło się świątecznie więc u mnie też będzie . Oglądajcie zdjecia , bo wpis może się 2 już tu dziś nie pojawić . :)
 Dż-to lalka Dżasmin , a ja to ja ;D
DŻ - OoO co to za paczka ? Co tu piszę ?
Ja - Pisze tu : Od św. Mikołaja - czyli od prawdziwego Mikołaja ,, Dżasmin

DŻ - Woh , to szybko to rospakujmy .! (...)

DŻ - Pomożesz mi z tą wstążką ?
Ja - No jasne , daj !

DŻ - Ciekawe co jest w środku !

DŻ - WOW to prezenty ! (...) Dla mnie ?
Ja - No pewnie , skoro są takie miniaturowe i dedykowane dla ciebie :)

DŻ - :) Pacz to opaska z czapką mikołaja !

DŻ - A to kolorowanki dla mnie !!! Ja - ( NIE ZWRACAJCIE UWAGAI NA MOJE PISMO , ROBIŁAM TE PREZENTY NA SZYBKO;D )

DŻ - Zobacz tu jest slodki lód włoski !

DŻ - A tu ? A to co to jest ?
JA - To jest pieniąrzek z Tunezji .

DŻ - A no właśnie to jest ta .. Em ,,, o już wiem ! Moneta ! To jest moneta . Ja - No właśnie ,  możesz ją zostawić do kolekcjonowania :)



DŻ -Ale ładna spinka ! Śliczna !
Ja - Bardzo ładna . Zobacz ma jeszcze barwy świąt i polski - czerwono biała .



DŻ - No właśnie ! Jak wyglądam ?
JA - ŚLICZNIEEEEEE !

A tu jest zlot prezentów - opaska z czapą mikołaja , kolorowanka , lód z modeliny ( MÓJ PIERWSZY ! ;D ) spinka i prawdziwa moneta z Tunezji .

Niewiem czemu , ale to zdjęcie mi się spodobało - a jest kompletnie głupie .

Chce wam pokazać spodznie spod maszyny ! Mama kupiła mi materiały i pomogła mi zrobić oto te - leginsy zeberki . Zapinane na żep .



A tu dowód - napisałam szybko pullipdalitangkou , ale chciałam cały adres bloga niestety nie zmieściło się . A i nie zwracajcie uwagi na moje pimo PISAŁAM NA SZYBKO !

To już koniec . Ale z całego serca życze wam udanych świąt Bożego Narodzenia . Dobrze spędzonego czasu z rodziną . Fajnych prezentów - ale najważniejsze udanej 1 gwaizdki i całych świąt poprostu NAJLEPSZYCH ! Z całego serca życzy wam Blogerka ;3
Za chwile wstawie 2 świąteczny post . Tylko muszę czegoś poszukać . Pa :)

2 komentarze:

  1. te zdjęcia ... są 'trochę" rozmazane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wiem przepraszam . Zdjęcia były robione po 21 .. A i wziełam słabszy aparat i robiłam te zdjęcia w ruchu . PRZPERASZAM

      Usuń