Cute Box Panda

niedziela, 23 grudnia 2012

Święta święta ! cz2

Jak widzicie jest zmiana na blogu . Oczywiście specjalnie na święta , nie będzie ona długo sądze że tą końca grudnia . Zmnieniło się tło bloga i czcionka . Czcionka jest czerwona - symbloizuje święta Bożego Narodzenia ! To 1 informacja . Druga jest taka , że założyłam Pingera by reklamować ten blog ;) no i też coś popisać :) Link  - blogierka.pinger.pl , mam tam nazwę Blogierka bo Blogerka było zajęte - , ale prawie się nie różni tylko I je poróżnia ;P Możecie od czasu do czasu wejść , bo tam będą też inne notki . Oraz na Pingerku szukam znajomych . W tematyce , nom lalek kolekcjonerskich . No i jeszcze coś - sorka , że nie było zimowej sesyjki , ale u mnie jest tak zimno , że nawed mój pies Dino nie chce wyjść na spacer a u niego to nie normalne !
 
No i świąteczne piosenki ;P nie wiem jakie lecą nie sprawdzałam , ale mam nadzieje , że się wam spodoba . I , że się wam zmianki spodobały , bo robiłam to wszystko specjalnie dla was . Życzę miłego czytania :) Paaaa ! A no i jeszcze jeden link do Pingera - blogierka.pinger.pl
No to tera Bay bay ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz