Cute Box Panda

środa, 5 grudnia 2012

To tak z nudów :)

L:A co mam teraz napisać ?
Ja : Napisz do fanów Hej ;D

L:No okey umiem powiedzieć hej ale nie umiem pisać i czytać ?!
Ja : To pujdź do szkoły . L: Nie ma szkół dla lalek !

Ja : No dobra to powiedż hej a ja zrobie ci zdjęcie . L: No dobra , HEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ.

L: Znalazłam swój mini aparacik , zrobimy sobie fotke razem obok trampka Pana misa ;D JA : NO JASNEEEEEEE !

JA : Teraz zróbmy sobie o tak :) . L: spoko
 
 
 
 
Poprosiłam Leyle , aby napisała coś do was . Skończyło to się gadaniem dwóch dziewczyn :D I robiliśmy sobie fotki itp.
Pisze ten post z nudów żebyście tylko mi tu nie wybrzydzali xD .
Dziś spodziewajcie się jeszcze pręzętacji szytych przez mła ;D i robiutki szydełkowe . Będą również modlelianki i jak zrobić fajne akcesoria dla lalek z niczego . Ale chyba rozłoże ten temat na jutro też .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz