Cute Box Panda

piątek, 30 listopada 2012

Rozkręcenie ...

Ok , widze że blog się powoli rozkręca . Czekam tylko kiedy dobijemy 1000 wejść , jest blisko dla tego pomagajcie ;D . Dobra przejdźmy do dalszej części . Lalka może być opuźniona po 13 grudniu , a ja się tak spuce bo się napaliłam ... Powodem są słabiusieńkie oceny na pół rocze , ale napewno będe mieć może i pullip :)
Teraz lecimy dalej na szybkiego ;D .
Biore udział w swoim 1 Candy u Katalin .
Jestem peła emocji czy wygram czy nie . Mam nadzieje , że zdonżyłam , bo wpisy są do 30.11.2012 z okazji zgapionych urodzin 30 czerwca xD . Więc jeśli chcecie to możecie się jeszcze wpisać jak się wam uda , bo jakąś godzine temu się wpisałam "
                   Teraz banerek Katalin :)
Jak widać nagrody to : igły , koraliki , mulina , włuczka , chyba modelina itp . Czyli , że do robienia branzoletek lub mini drobiazgów . Ja dopiero ucze się szyć , ale oprócz tego są jeszcze łakocie :)
Jak znam życie pewnie kilka osób już się wpisuje lub zazdrości .
Moi dordzy , próbujcie może się udać ale czas już praktycznie minoł . Ale spox. Ja też zrobie CANDY ale jak będzie choć jakieś 2 komy . Zależy mi na nich xD .
Nagrodą będą buciki dla lalki ; dal , pullip tangkou itp . I wiele wieli innych ale nie chce was napalać ... Jak ja się napaliłam do laleczkie a tu brzydko powiem DUPA ;D . Dobra muszę kończyć Bay ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz