Cute Box Panda

piątek, 7 grudnia 2012

Zazdrośc . Nie radość .

 L : Hmm może tu coś znajde...

Katrin : Cześć Leyla co robisz ?

L : Czytam magazyn ,,JAK PORADZIĆ SOBIE  Z NOWYMI LEPSZYMI LALKAMI ,, zrozumiałaś ?!!!!!!!!!

K : Ohh Leyla powinnaś się ciesyć , że będziesz mieć nową przyjaciółkę ..
L : sRUTU TUtU ...

Ja : Ej co tu się dzieje ! Kogo obgadujecie ?!

L : NIKOGO idź se już !
K : *W MYŚLACH* sądze , że ten nowy gość sprawi tylko kłopoty..
Ja : Ja idę szykować nowy pokoik dla nowej laski w gronie :) .

L : Nie wiem co ! Zachowujesz się jak stary BYK ! NAS ZOSTAWIĆ DLA TEGO ,  TEGO , TEGO CZEGOŚ !! co może jeszcze nazwij ją WIELKA KRÓLEWSKA MOŚĆ SZLACHCICA ....... COŚTAM . co >!!!!!!!!! Ja : Leyla zawszę będziesz moją małą lalką NUMER 1 . Lubię cię bardzo bardzo bardzo i tak dalej .
Leyla : A to spox .  ;D

Troche mi smutno , że nie wchodzicie na mojego bloga . Wczoraj były chyba tylko 2 wejścia przed wczoraj 0 i dziś zero :( . Dlatego staram się coś zrobić z blogiem , i myśle że jak pisałam o Monster High to lepsza była statystyka . Dobra może teraz trochę milasza część , a mianowicie historyjka . Na sam koniec streszcze całą przygodę a teraz OGLĄDAJCIE komiks :P
Wiem zdjęcia słabej jakości mam zjeb*** aparat . Przez to trochę pomieszał kolorki , ta mała barbie ona ma jaśniejszą karnacje itp .
A teraz jak przedstawia zdjęcie są tam imiona : Dżasmin , Nemezis , Sara , Stela, Akril , Pamela .
Wiem głupie imiona , ale chce wybrać jakieś fajne na naszą NÓWKĘ w stadzie która będzie za jakieś 5 dni lub wcześniej !
Tsaaaaaaaa zaczynam odliczanie od teraz : 10 , 9 ,8 , 7 , 6
I co jeszcze nie przysła ŻESZ NO ! ;D
Jest ona anonimowa i przedstawie ją wam dopiero jak przyjdzie . Pozdro ... :)
A i tak wogóle to jutro z rana tak dzieś o 5 rano wychodze na dwór by zrobić sesje Leyly w śniegu . U mnię pod domem Pięknie zasypało :P Dobra teraz Papatkiiii

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz