Cute Box Panda

poniedziałek, 17 grudnia 2012

Nowy Lokator .

Cześć , jeśli czytaliście poprzedni wpis to wiecie już , że przyszła już nasza nowa lokatorka , którą postanowiłam ochrzcić imieniem Dżasmin ;) Może i głupie ale dla mnie jest OK , bo jest orginalne i na żadnym blogu nie widziałam jeszcze takiego . Pierwsze zdjęcia były robione koło 13 . A i wiem światło do bani ale coś mi się swajczyło w aparacie -.-
Mało widać ale to jest pierwszy tulas w pudełkiem ;D

TULAS !!!!!!!!

POCAŁUNEK ;D

ONE JEST TAKIE DUŻEEEEE

To ona


Już prawi wyjęta z tej trumienki

W całości

Akcesoria















Identyfikator

Pan był taki miły i przysłał pocztówke

Pierwszy dotyk bez pudełka





 
Każdy myśli , że te lale się świecą bądź mają nie matowe skóry ... Nie !!!!! Przy dużej ilości fleshu tak się dzieje nawed z pullip ~. Ja mam swój głupi aparat więc dlatego zdjęcia są jakie są ..
Post zostanie roździelony na 2 części , bo mam jeszcze wiencej fotttttttt .
A i sory , że długo nie pisałam poprostu czekałam na lale .
Mam taką proźbe co do ubranek . Jak wiecie nie mam ją w co ubierać więc jakieś fajne ciuszki mogę zakupić tylko napiszcie w komie , że macie .
A i potfierdzenie TO BĘDZIE 2 POLSKI BLOG Z TĄ LALKĄ I 1 POLSKI BLOG W KTÓRYM BĘDZIE TYLKO ONA OCZYWIĆŚIE TANGKOU .
Wiem , że jeszcze malkmama ją ma ale nie pisze o niej bloga .
A jeszcze moge zrobić jej reklame . Zapraszam na blog klinika lalek . Są tam również lalki tangkou i inne typu Barbie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz