Cute Box Panda

niedziela, 23 grudnia 2012

Czas na Swięta ! cz 1 !

Cześć :) Teraz tylko wszeńdzie piszą o świetach , a więc ja też postanowiłam - Czemu nie przecież tematyka świąteczna , to miły temat A więc czemu nie ? . I tak się stało już poległam :) U mnie w domu wszystko wysprzątane , czuć zapachy choinki i pierników , zrobiło się tak cieplej i świąteczne , potrawy (prawie ;P ) wszystkie już ugotowane , jest wysprzatane i ten teges ;D jEsZu u mnie w salonie stoi taka wielka choinka aż do sufitu ;O u mnie w pokoju też jest choineczka a nawed 2 i mikołaj oraz świąteczny księżyc i gwaizadka . Hmmm ciekawe co symbolizuje >? Ah już wiem -PIERWSZĄ GWIAZDKE . Jestem geniuszem :D Ja tu paplam paplanine , pewnie nikt jej nie przeczyta ...
Dobra przechodzimy dalej . Co do tytułu - chodzi tu o to , że będzie kilka świątecznych historyjek i będą różne części :) To jest część 1 ;P Dobra - teraz coś mileszego . Aha i powtażam znów DŻ - TO DŻASMNI , A JA TO JA !
Wow są 3 zdjęcia takie same ;P


DŻ : Hej dziś pokaże wam świąteczne ozdoby :)

Dżasmin tu wyszła jakoś świecąco ;(
DŻ : To jest mała choinka w moim pokoiku :)

DŻ : A to jest mała choineczka , która jak jest ciemno zapala się ją i ona świeci różnymi kolorkami :) UWIELIAM JĄ :)

DŻ - A tu święty Mikołaj .

DŻ - Jak się go o tu naciśnie to będzie tańczył i  śpiewał coś takiego - dżingu bel dżingu bel dżingu on de wej ! Ja - Dżasmin pujdź najpierw do szkoły i naucz się angielskiego ;D

DŻ : A teraz pokaże wam coś fajnego !

Dż : To jest duża choinka i świecą się lapki i można te lapmki przełączać w różnym trybie naprzykład mrygającym!


DŻ - Oh wkońcu dotknełam tej bombki ! Jeahhhh .
 
Ok to by było na tyle ;# Przyszykujcie się , bo dziś  będzie dużo wpisów . Ten wpis dzisiaj jest chyba 3 ;P Paaaaaaa

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  2. Mogłabyś postarać się robić lepsze zdjęcia? Ośmioletnią cyfrówką da się robić ładne zdjęcia. I to że masz starą cyfrówkę to nie jest wyjaśnienie. Rozmazane zdjęcia nie robią się tak od siebie. Nie wiem, co ty robisz, że są rozmazane. Czy tobie się ręce trzęsą!?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ? I co mnie to obchodzi . Nie twoja decyzja .. Będe dalej robić zdjęcia , bo to lubię ! A lalke mam bo chce ? Masz coś do tego ? Jesteś zwyłym trollem .

      Usuń