Cute Box Panda

wtorek, 18 grudnia 2012

Żeby tu tak pusto nie byłko :)

Hej.Dziś tak post na szybciaka , bo musze się pouczyć wiersza do przedstawienia a mam główną role :( I to ze śpiewaniem jeszcze ........... No cuż już taka jest nasza Pani od muzyki tarktuje mnie jak aktorke .. Może jeśli ( bo moja kol będzie nagrywać ) to wstawie na blog ;D Przedstawienie o 2 miłościach jednego losu :) , no dobra ;( co ukrywać nie nawidze romansów AGRRRRHHHHHHHHHHHHHHH ! ... Cytuje kweste mojego przyjaciela ( naszczęście to jest przyjaciel , bo było by to krępujące ) -- Oh Julio , dopuki cię nie ujrzałem nie poczułem smaku życia , a dpouty nie zobaczyłem tych pięknych oczęt nie zakochałem się w tobie . Ale teraz serce powiedziało jedno ........... Ble ble ble ble .. WIECIE JAK OKROPNIE BYŁO NA PRÓBACH .. No taki już los 6 klasisty . Dobra ja tu gadam a miało być krótko i sprawnie . Dżasmin - czyli moja nowa lalaaaaa ma kilka ubranek od tych cholernych barbie ;( i Dopuki nie uszyje jej czegoś nie będe zbytnio pisać wpisów ... Bo chce poczekać aż moja lala będzie miała w co się ubrać ... JECZE PRZED WIGILĄ . No tak ja obchodze wigilie u dziadka i babci .. Jade tam z mamą i tatą , a jest tam jeszcze wujek , ciocia , babcia, dziadek , ciocia i dwóch moich kuzynów ♥ Oj jak ja was loffciam Kuzynowie :) I jade jeszcze do 2 dziadka . To tak obliczając troche kasy będe miała i co chce kupić ? Już mówie : Trampki czerwone i czarne dla Dżasmin , ubranka i to wsumie tyle . Nie powiem wam jeszcze o 2 niespodziance . Bayyyy a no i oczywiście jeszcze fotka tak na szybciaka , żeby nie było pusto ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz