Cute Box Panda

piątek, 8 marca 2013

Jeszcze jedna wieczorna już dawka małego Aniołka

W głębi otchłani znalazłam zdjęcia z przed tygodnia ? Wiki miała dość fajny wig a teraz T-R-A-G-E-D-I-A ......



Nogi dala są zajerbistę xD

A tu już trochę zapomniana Dżasmin w serii ,,o bosh jestem na golasa , ale przecież mam włosy ,,


A tu - też mogę przykryć się włosami ..!

Zdjęcia chyba już lepszej jakości no nie ?
A tak poza tym poszukuje jeszcze jednego wiga dla dal .. może być używany lub fur wig.. w cenie do 80 zł ... proszę pomóżcie mi szukać :)
Bye ;3

11 komentarzy:

  1. Zależy jaki kolor,zapewne kupujesz Victorii,jej pasowałby biały.Ja polecam sprzedawcę tita-doremi,a jej pasowałby ten wig ->http://www.ebay.com/itm/1-3-Dal-Pullip-BJD-SD-LUTS-BLYTH-Doll-long-white-curl-girl-wig-doll-hair-E62-/220958982468?pt=US_Dolls_Bears_Toys&hash=item33722e8144 .
    A na jakiego Isula zbierasz Mao,Neko Neko Mao Mao,a może jakiegoś nie z wishlisty ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie na Neko Neko Mao Mao ale plany zawszę mogą się zamienić :) Sprawdzę wiga ..poczekaj xD

      Usuń
  2. zanim kupisz spróbuj tego uratować, delikatnie bez targania go umyj szamponem najlepiej do włosów zniszczonych, pryśnij odżywką na dobre rozczesywanie, najlepiej glisskur w sprayu, delikatnie rozczesz, mokrego wiga na coś wetknij, tak żeby wyglądał jak na lalce, polej gorącą wodą i czesz w trakcie wzdłuż włosa gęstym grzebieniem, włoski się wyprostują ale też ułożą, jak je ułożysz podczas czesania tak zostanie :) Grzywkę lepiej zostaw jak jest i się nie poparz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki . Ale dosłownie przed chwilką myłam zimną wodą pod karanem i rozczesywałam grzebieniem i jest troszeczkę lepiej :)

      Usuń
  3. Jest jeszcze niezawodny sposób Rudej zaraz dam Ci linka mnie pomogło, tylko że Akra ma już nowego wiga...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh dzięki .. ale i tak chce kupić inny kolor .. a skąd zamawiałaś wiga dla Akry podasz link ?

      Usuń
  4. z ebay od tego samego sprzedawcy co Momo mówiła ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej... ja pierwsza byłm z nogami...
    lol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. No BlackCat to mistrz w nogach *_*

      Usuń