Cute Box Panda

środa, 27 marca 2013

Post informacyjny .

Jak zwykle , raz w miesiącu staram  robić się post informacyjny .
Na początku statystyka bloga - obecnie jest 4042 wejść co mnie bardzo cieszy :)
Komentarzy jest 182 ;)
Obserwatorów obecnie 11 :)
Przypominam że zrobię Candy jeśli liczba obserwatorów wynosić będzie 25 .

Od dziś mam wolne ;P A do szkoły muszę wrócić 3 kwietnia a później 4 kwietnia jest test szustoklasistów i nie idę do szkoły i 5 kwietna czyli piątek również mam wolny , gdyż idę w poniedziałek :D
Wyjeżdżam w góry do Zakopanego i zbieram Wiki .
Trzymajcie kciuki by wig i obtisu przyszło przed świętami ...
I to na tyle , bo jestem zmęczona ;P

2 komentarze:

  1. Aha, aha. dzięki za info. naprawdę.. interesujące. bal szÓstoklasistów.. ymm.. -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na serio o.O nie wiedziałam , dziękuje ... i jaki bal..

      Usuń