Cute Box Panda

poniedziałek, 4 marca 2013

ANONIMY ..

Ludzie jakiś anonim spanuje komentami i piszę , że nie mam 11 lat ;D a skąd ona wie że nie mam ? TEN ANONIM MA Z 9 - 10 LAT bo by się tak nie zachowywał/a LoL. Zobaczcie sami pod moimi postami z anonima jak piszę ale masz fujną pulllipkeeeeee no uśmiać się można dla tego blokujcie funkcje anonimów :D \
Do ciebie anonimku - mam cię głeboko gdzieś i nie będę przejmować się człowiekiem z chorym mózgiem *_* kochany trollu . Nawet odwagi nie masz napisać z prawdziwego konta ..

Już naserio brak mi słów i nerwów  do takich osób ...........
I takie moje facebook'owe zdjęcie
I dziś się pojawi coś na blogu :) bo mam rekolekcje i wracam przed 13 :)

41 komentarzy:

  1. Po pierwsze to mam 16 lat.
    Po drugie to ja nie spmuje tylko wyrażam swoją opinię.Jeżeli nie umiesz przyjąć krytyki to nie powinnaś pisać bloga. -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyrażać krytyki ? Hah ty jej nie wyrażałaś tylko OBRAŻAŁAŚ mnie więc , zacytuje - ,,nie nawidzę takich gówniar z yorkami ,, oraz ,,jedenaście ta napewno lepiej napisz prawde,, więc nie sądze że to wyrażanie opini

      Usuń
    2. Ach te dzieci

      Usuń
    3. ps; wiem, że nie masz 11lat, bo błędy ortograficzne są...

      Usuń
  2. Sama jesteś dzieckiem nawet jak masz naprawdę 16 lat..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Krytyka to rzecz normalna skoro nie umiesz jej przyjąć na klatę ...

    OdpowiedzUsuń
  5. JOOOŁ oto i skutki prowadzenia bloga, BLOGERKO.
    Wiele osób kasuje wtedy bloga, sprzedaje lalki itp.
    Ciekawa jestem, czy też taka jesteś...
    Cóż, czas pokaże.
    POZDRRRRRRRO

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz co? Wyglądasz jak jakaś ciotka O.o ciekaw jestem co ty robisz swoim lalką jak nikt nie patrzy ;-;

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdy byłem młodym chłopcem
    Tata zabrał mnie do miasta
    Bym zobaczył maszerującą orkiestrę

    OdpowiedzUsuń
  8. Płoń, mówię sobie
    Płoń. To nie grzech spróbować mnie objąć, prawda?
    Wypal mrok, niewłaściwe wiézienie

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaaa, uwielbiam ją ona tu jest, i tańczy dla mnie, bo dobrze to wie, że porwę ją i w sercu schować na dnie oooo

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaa uwielbiam ją ona tu jest i tańczy dla mnie, bo dobrze to wie, że porwę ją i w sercu schowam na dnie ooooo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja dziewczyna często paczy w oczy me, i nie ukrywam sprawia to przyjemność, jak ją kocham tylko moje serce wie, gdy mnie caluję zrobił bym nie jedno...oooo

      Usuń
    2. Jaaaaa, jaaa uwielbiam ją, ją ona tu jest, jest oooo ...

      Usuń
  11. Ja uwielbiam ją ona tu jest i tańczy dla mnie, bo dobrze to wie, że porwę ją i w sercu schowam na dnie ooooo ...!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzekł; "Synu, kiedy dorośniesz, czy nie chciałbyś być Zbawicielem załamanych, wyczerpanych i potępionych?"

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej ramiona ukojeniem dla mnie są, bo przy niej czuję, jak smakuje miłość, i każdą chwilę pragnę ofiarować, bo jest tego warta nic się nie zmieniło !...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja-a uwielbiam ją-ą oooo

      Usuń
    2. O, o, o, oooo. ( i ta wychowana muzyczną w tle )

      Usuń
  14. Ale jesteś popularna O.o aż szlak mnie trafia Lol

    OdpowiedzUsuń
  15. Nina,Oltasia .. naprawdę was nie rozumiem .. Myślałam że jesteście miłe :) Nie jestem taka nino.. I mam gdzieś to co ktoś myśli o mnie . Czy to tylko dlatego , że się spytałam ciebie jaka jest marka-model twojego iphona ..

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Wczoraj gadałyśmy prze facebook..

      Usuń
    2. Osz kur*a... CAŁA PRAWDA O MNIE WYSZŁA NA JAAAAAW!
      teraz wszyscy się dowiedzą, że wyrażam własne zdanie D:
      JA TEGO POPROSTU NIE PRZEŻYJEEEEEE
      zabijcie mnieeeee

      Usuń
  17. Musisz pogodzić się z krytyką,to normalne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ ja godzę się z krytyką ..z obrażaniem NIE :) ile można powtażać /.

      Usuń
    2. To nie obraza tylko negatywna opinia :3

      Usuń
  18. No wiesz, a ja myślałam, że jednak nie jesteś trolem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jezuu, nie umiesz pojąć tego, ze NAPRAWDĘ Twoje zdjęcia są okropne? Na podstawie ich anonim zwyczajnie nazwał Cię 11-latką, ja też bym tak zrobiła. I co do pewnego posta, gdzie napisałaś, że Blogger psuje jakość- On nie psuje jej tak, że zdjęcia rozmazane są, zwyczajnie robisz brzydkie zdjęcia.

    Nie obchodzi mnie, czy zablokujesz mi dostęp do Twojego bloga, jednak musiałam "wyrazić swoją opinię" .__.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuje się pod tym.
      A co mi tam, możesz mnie zaspamować na śmierć na faceboku wiadomościami typu ,,myślałam, że sie przyjaźnimy!!! :'(" itp.
      Dawaj.
      Ja nie mam przyjaciół, więc wiesz... Takie wiadomości nic mi nie zrobią ;D
      A wracając do wypowiedzi Maud...
      Ona ma rację.
      Robisz BEZNADZIEJNE zdjęcia. Szczerze.
      Racja, blogger psuje jakość, ale nie aż tak ;__;
      Kup porządny aparat albo naucz się robić zdjęcia tym, który masz.
      Wiesz, blogi o lalkach opierają się właśnie na zdjęciach, więc kiedy te będą okropne, to cały blog taki będzie c:

      P.S. To nie ma być obraza, tylko wyrażenie swojej opinii.

      Usuń
    2. Maud ma racje twoje zdjęcia są okropne, a ty jesteś zwyczajnie przewrażliwiona na swoim punkcie. Może i masz 11lat FIZYCZNIE,ale psychicznie tak nie jest. Poza tym nie widzisz różnicy BLOGERKO między obrażaniem, a wyrażaniem opinii...ja również jestem czasem krytykowana, ale przyjmuje opinię i nie robię z tego żadnej awantury...

      Usuń
    3. ŁOOO! Maud, wyjęłaś mi to z ust.
      I na dodatek te jej biedne lalki. Tangkou ledwo, ledwo a Dal niedawno kupiony i już zmechacony wig. Zdjęcia okropne, sztuczne pozy w każdym wpisie lalkowym.. Nie dziw się że 99% blogspota bierze cię za trolla pospolitego.
      Na dodatek, ciągle byś sobie lalki kupowała..

      Usuwaj mój komentarz śmiało. (((((((:

      Usuń
  21. BlackCat ma całkowitą rację, a ty nie umiesz przyjąć krytyki i tyle ;)

    OdpowiedzUsuń