Cute Box Panda

niedziela, 17 marca 2013

McDonald

Hej .Wczoraj byłam w McDonalds - właściwie to dzięki mojej koleżance . Zaczne od początku... moja koleżanka z klasy przyniosła do szkoły mini pluszaka yoohoo&freinds jeżeli się nie myle xD i bardzo mi się spodobały..zresztą kiedy w wakacje na koloni już je widziałam :) No i tak stałam się posiadaczką owego osobnika . Koleżanka ma lisa fenka ,a ja lemura ;P najfajniejsze jest to , że pluszaki te mają własną bajke którą można oglądać w internecie . I są edukacyjne , ponieważ mają tak jakby własną książeczke zdrowia i jest opisane : gdzie zamieszkują rase oraz ciekawostki :) A pzt. mam też zaciesz , bo zamówiłam iPhone apple 5 :)
Ze zdjęć jestem nawet zadowolona , ale są chyba trochę prześwietlone prawda ?





-Hej Wiki co robisz ?
W- A siedze sobie w słoneczku ,  nareszcie wyszło..
-Bo ja coś dla ciebie mam .
W-Na serio , co to ?
PIES-*MYŚLI* może cię na reszcie ode mnie odczepi !
W-Hmmm piesku ciekawe co to...

-Zamknij oczy /..
W-Ok

W-WOW ale słodziak !


W-I do tego jest książeczka ..
hmmm on jest LEMUREM i występuje na Madegaskarze !

W-Ma na imie Lemmee , ale będę na niego mówić Limi!
 


Sory ale chciałam wam pokazać środek książeczki , więc nie zwracać uwagi na palce  :P
w-Limi jeszcze jest mapa i twoi przyjaciele !


 

W-Paula bardzo ci dziękuje ♥
No to co Limi idziemy na piknik na podwórko ..?
-Ej jeszcze do końca śnieg nie stopniał , możecie iść na taras :)
 
Ehh u mnie nareszcie wyszło na niebo słońce i jest cieplutko że w samej bluzie wychodzę .
Ale wstałam o 6 bo z nami mieszka ciocia i wujek i dzieci no nie .. i mają rocznego synka , więc wiecie ..w nocy płakał i..
a zresztą już was nie zamenczam..
PROSZĘ O OPINIE CO DO ZDJĘĆ :)

4 komentarze:

  1. Hhah fajna historyjka...co do zdjęc ładne ładne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki myślałam że ze zdjęciami sobie nie poradzę :)

      Usuń
  2. Chyba raczej nie są ładne.Ostrość jest tam, gdzie jej być nie powinno.

    OdpowiedzUsuń