Cute Box Panda

sobota, 2 marca 2013

To będzie 2 najgorsza noc w moim życiu ..

Tak 2 , bo tamta była rok temu . Moi sąsiedz mają 2 córki . I młodsza ma dziś 18 lat.. już się goście do nich schodzą . A ja nie będę nadsypiać ... Szczególnie to źle dla mojego taty bo jest po operacji.. W tamtym roku było tak głośno, że mama im korki wyłączyła ale że młodzież coraz bardziej głowowata to umieli podpiąć ! A ja namawiałam mamo zadzwoń na policje już kilka godzi po ciszy nocnej to odp. była - to sąsiedzi nie wolno ! Bich pleas.. sory , że się żałe ale wkurza mnie to . I teraz jest już tak głośno ,że sobie patyczki do higienu uszu wsadziłam i wyglądam jak UFO .A teraz się drąąąąąąąąą a mają takie skrzeczące głosy.. i znów ktoś wchodzi.. NO KUR.......
aha i spotkałam się dziś z Niną BlackCat było fajnie , ale nie wziełam aparatu... ;p cała noc nie przespana no trudno idę na fejsa i zrobie fotostory .. AaAaAa .

2 komentarze:

  1. Łono to interesujące...a wiesź, bo masz takie pienkne pulippanny....bardzo lubie tfojego bloszka...zdążysz na moiego bloga ? Też mam lalki tylko, rze to som monster haj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sory , ale piszesz z anonima ... a pzt. wcześniej też pisałaś zapewne obrażając mnie ..

      Usuń