Cute Box Panda

piątek, 8 marca 2013

,,Bo ja nie mam ''

Na początku z całego serca przepraszam , że nie pisałam nic od ok. dobrych 3 tygodni. Trochę się do bloga zniechęciłam , przez parę osób ale teraz wszystko jest ok . między innymi dzięki Yuno dobrze napisałam ? Mam tam jakieś marne ciemne zdjęcia .. Więc prosiła bym , żebyście w komentarzach napisali mi co mam robić aby było lepiej :) Wiem dopiero z tym wszystkim zaczynam , ale zawszę warto spróbować .
1 minutę później * wow pod dziwieniem że zdjęcia się tak szybko wgrały ..
aha i troszeczke się zastanowiłam i z ROXI imię zmieniam na Victoria - czyli mała Wika
*zdjęcia robione tabletem*
Ja - Co jesteś taka naburmuszona Wiki ?

Victoria - Jestem bez użyteczna nie mam ani wiga ani obitisu ..

V - Nie chcę mi się na siebie paczać .. !

J- ale wika zobacz mamy pieniądze na te rzeczy ....
*w oddali* co czemu mi nie powiedziałaś ?! o bosh jesteśmy bogate!



V-Kaska rządzi !
*eh wygodzi na to , że się chwali*

J-Wiesz co możesz wziąść te grosiki bo inne bannknoty biore ja , chyba że nie chcesz mieć nowych rzeczy ..
V-Emm lepsze to niż nic ..

 
Dziś dzień kobiet - 8 marca . Więc wszystkim kobietką nawet tym najmłodszym serdeczne życzonka !
 
 
Poza tym te 3 tygodnie wyszły mi na dobre bo w szkole oceny polepszyły się o 20 % ! Jest coraz bliżej do Isul'a (ŁUPSSSS wygadałam się ) Oki nie zanudzam już was , ale chyba lepiej was zanudzić niż lepiej dostać przez moje zdjęcia straty wzroku .. sory za nie ale już musiałam coś wstawić ..

Tak na marginesie , wczoraj sprzedałam monsterki : venus robecce operette nefere abby ..mam już tylko 2 ! trochę mi żal bo kupujący kupował je dla cztero latki ....... Hah i zamówiłam 2 wigi i obitisu .. jakiś tydzień temu a sprzedawca wysłał dopiero w Środę i przyjdzie pewnie w połowie marca ... OBY jeden wig idzie dla mojej siostry .... tak ona ma pullip Grell mam jej fotki ale nie wiem czemu nie wgrywają się z tableta . To jutro jak u niej będę to porobię ..  Hah lol mi siebie że mam taką fajną starszą siostrę i jej lalkę a ja nie korzystam! Dajcie mi kijem w łep ...

PS ! JA SIĘ NIE CHWALĘ ŻEBY NIE BYŁO ;P TYLKO NIE WIEDZIAŁAM JAKIE MINI FOTOSTORY ZROBIĆ ..

18 komentarzy:

  1. Fotostory nudne, zdjęcia są ciemne, a ty nie potrafisz liczyć...post wstawiałaś 4 dni temu, a nie 3tyg.temu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi o fotostory ! i chyba widzisz , że napisane jest z tableta ! I pozatym wiem pissałam nude fotostory bo bardzo chciałam coś wstawić ! Skoro ja nie umiem liczyć to ty czytać ..już z tobą medykować nie będę..

      Usuń
    2. a poz. jak ci się coś nie podoba to po co tu wchodzisz?

      Usuń
    3. żeby się pośmiać, a ja umiem czytać, skoro jest nudne i zdjęcia brzydkie to po co wstawiasz, a jak masz ochotę to się bardziej postaraj, bo to jest zrobione na odwal się...

      Usuń
  2. Ja powiem tak masz ipada czy coś innego bo np iPad robi dobre zdjęcia tylko nie stawiają lalek w słońcu bo wtedy lalka jest ciemna a tło jasne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na początku myślałam, że te ,,grosiki" to kupa ;_;
    Rada do zdjęć? Nie rób ich w piwnicy -,-


    Szpan pieniędzmi, nie ma co xD
    A, i jak nie masz pomysłu na post, to poczekaj, ąż będziesz go miała, a nie wstawiaj byle czego .__________.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahah Ej, a wiesz, że ja też myślałam, że to kupa.
      Z tym, że na zdjęciu ona trzyma jej kawałem w ręku i wygląda to jakby miała ochotę ją zjeść... C:

      Usuń
  4. No i ja jeszcze coś dodam co prwda ja byłam pierwsza z wigiem i obitsu muszisz być oryginalna jedyna w swoim rodzaju ;) Tego zawsze uczę swoją koleżankę, ale ona nie umie tego pojąć xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , no ale wszyscy praktycznie kupją wiga i obitsu .. więc pierwsza nie jesteś xD i po tobie na papuguje ale dale mają słabe kończyny..

      Usuń
    2. No tak, alejapierwsza zrobiłam taką historyjkę nie kto inny tylko ja każdy miał własny pomysł, a ty przedstawiłaś to w taki sam sposób jak ja tylko w gorszej jakości zdjęciowej.....

      Usuń
    3. ? nie kopiowałam po tb.....poz. nie rozumiem cię ..

      Usuń
    4. A myślałam że się zmieniłaś...
      Już drugi raz kopjujesz...
      Życzę powodzenia w rozwijaniu bloga i mózgu !

      Usuń
  5. Wziąć* ;)
    Szpan pieniędzmi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli sama wiesz, że zdjęcia są tragiczne, to po co je dodajesz? Jak już chcesz pokazać zdjęcia, to postaraj się zrobić to porządnie, a nie na odwal. Nie masz co się tłumaczyć tabletem, bo nawet nim można zrobić fajne, może nie wspaniałe jakościowo, ale ciekawe zdjęcia. Nikt nie lubi czytać takiego bloga, na którym autor pisze, że wie, że brzydko wyszły mu zdjęcia, albo, że mu się nie chciało. I poćwicz trochę ortografię.

    OdpowiedzUsuń