Cute Box Panda

poniedziałek, 24 września 2012

Wywiadzik

W tym wpisiku będę prowadziła wywiad z samą Venus McFlytrap ! O bosh , bosko ! Ja będe oznaczona literką B jak blogerka a Venus będzie miała V jak Venus :D PS.Venus prosiła o dyskrekcję jej tajemnic ! A więc zaczynajmy .

B - Czeć Venus !
V-Witaj blogerko !
B - A więc dzisiejszy wiwiadzik zaczniemy od pytania : Ile masz lat ?
V- Praktycznie mam 15 lat .
B-Praktycznie , co to oznacza ?
V - Biorąc oczywiście pod uwagę , że moi rodzice są roślinami ja
urodziłam się jako ,,lasko-roślina,, . Ale teraz rodzice są pokrici krzaczorami
poworami roślinnymi .
B- Aha , spoko mam już przyzwyczajenie do takich dziwact
jeśli się nie urazisz . :)
V-Jasne ,że się nie urażę .Przecież jesteśmy potworami
to już jest dziwactwo . Ale ja tam nawed lubie dziwacta .
B-Świetnie ja też lubię dziwacta !
B-Zadam ci teraz takie pytanie : Jaka jest twoja ulubiona potrawa ?
V-Oczywiście , że świeża woda i słońce ! Są najpyszniejsze i dają dużo energi !
B - Fajnie :) . A jak spędzasz czas ?
V-Przecież chyba mnię już trochę znasz ? Jest to banalna odpowiedź ...
Zajmuję się ekologią i czyszczeniem świata ! Często też rozmawiam z drzewami i itp.
B-Jak dla mnię jesteś wspaniałym potworem ! Bez ciebie świat ,by nie był
czysty . No jesteś tylko 1 . To MAŁO daje ,ale zawszę coś . :)
V-Dziękuje i również tak uważam .
B-A masz zwierzaka ? A jak tak to jak się nazywa i wygląda ?
V-Tak mam jak by zwierzaka . Jest to roślina ale żywa . Muchołówka Amerykańska
o imieniu Chwielian . Jest bardzo przydatni u mojej ciotki , która mieszka na wsi
przy stawie . U której roi się od much !
B-Oh dziękuje za te wszystkie wiadomości o tobie ! Czy mogę ci jeszcze zrobić zdjęcie ?
V-Jasne ! kocham być fotografowana !
B-Świetnie już ci pztrkam focie !
B - Ale pięknie wyszłaś ! Nikt nawed Clawdeen Wolf tak nie wyszedł !
V - Dziękuje ! Ale teraz muszę iść bo się spuźnie na starcholekcje ! Pa !
B-Pa i spotkajmy się kiedyś jeszczę !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz