Cute Box Panda

wtorek, 25 września 2012

Blogerka pomoże !

Hej . Dziś wytłumacze wam co oznacza wpis pot tytułem ,,Blogerka pomoże ! '' . Wpisy oznaczone pod tym tytułem będą z zadawanymi przez was pytaniami do mnię !
Moja 1 czytelniczk bloga wysłała do mnię wiadomość : Witaj blogerko ! Mam taki mały kłopot . Mam koleżankę z którą bawiłam się w Monster High , ale ona teraz uważa , że to jest  żenada i zadaje się z kim innym co mam robić !? Nick - Spektra .
Moja czytelniczka bloga dokładnie tak napisała . A więc teraz jej odpowiem .
Spektro . Rozumiem tą sytuacje , ale co ja mogę zrobić ? Powiem ci jedynie . Wcześniej czy puźniej twoja była koleżanka powinna do ciebie wrócić . Ale jak tak bardzo pragniesz się z przyjaźić to poromawiaj z nią i spytaj się czemu odeszła . Aczkolwieg jeśli jest ona ci potrzebna tylko do zabawy w monster high , to to nie jest prawdziwa przyjaźń .
                                                            Blogerka :3

Co zrobić , aby się zapytać ?
Jeśli chcecie się o mnię coś poradzić , to poprostu napiszcie w komętarzu swój problem , a ja na każde pytanie odpowiem ! Nie bójcie się i zapytajcie się mnię , jeśli chcecię to nawed ANONIMOWO . PS . Jeśli nawed nie macie konta na tym portalu to nic nie szkodzi . Każdy może napisać komętarz nawed jak się nie ma konta . Ale nick będzie ANONIMOWY . To na tyle bay :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz