Cute Box Panda

niedziela, 23 września 2012

Wiadomość

Cześć , znów ! :) . Mam trochę przykrą trochę wesołą wiadomość . Czy zauważyliście , że ta nasza 1 wersja normalna Monster High się wycofła ze sprzedaży , i inne serie jak piżama party . Ale to  nie koniec , Abby , Operetta , Jakson , Nefra i inne niektóre lalki wycofają ! Jak wycofali Spectre i Tolerai ! Wycofają jescze domek szkoły monster high :( . A więc jeśli jeszcze te rzeczy są w jakiś sklepach to kupujcie !
Teraz wesoła wiadomość - 4 dni temu byłam we smyku i widziałam ten domek szkoły monster high za 699 . A teraz kilka minut temu wróciłam ze smyka i zobaczyłam ten domek za 450 zł ! I było już jakieś 5 sztuk , a 4 dni temu było ponad 10 a teraz mniej niż 5 ! A więc ja namuwiłam rodziców . Prosiłam i prosiłam całą droge powrotną . Aż mama - tacie powiedziała : no dobra kupmy jej jak wcześniej kosztował ten domek 700 zł a teraz 450 . Dokładnie mama tak powiedziała . A tata na to odpowiedział : dobra rubta se co chceta . Też dokładnie :D . Tak się ciesze , że będe mieć ten domek i 3 lalki monster high !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz