Cute Box Panda

sobota, 22 września 2012

Nowe lalki Monster High

Hej . W tym oto wpisie przedstawie nieznane , albo mało wam znane nowe lalki Monster High . Które od niedawna pojawiły się w Polsce . W angli oczywiście są od jakiegoś czasu . Ale jeśli chcecie je kupić to jedynie na allegro są i to czasami za wysoką cene . Bo w marketach , sklepikach zabawkowych , smyku i tak dalej ich NIEMA , i sama patrzyłam . Są na allegro w cenie 150 zł - 300 zł , plus dodatkowy koszt wysyłki . Teraz ich zdjęcie .
Ta piersza to Robecca Stean - android , mało się o niej wie . 2 to Rochelle Goyle - gargulec ma 415 lat ( widziałam ją 1 raz w smyku , ale teraz jej nie ma ) . A ta 3 to Venus MCflytrap - uważana za rośline . Ja właśnie kupuje sobie na urodzinki , te wszytkie 3 . Jakoś wyprośliłam od roidzców , ale połowa będzie za moje pięniądze . A jakbym kupywała 1 to bym wybrała Venus , bo ona mi się najardziej podoba .
A teraz wiadomość : jak byście przed wakacjami zajżali na angielską strone monster high , byście je zobaczyły . A teraz koniec tego wpisiku . Bay :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz