Cute Box Panda

wtorek, 25 września 2012

Wywiad

Cześć ! W tym wpisiku będe przeprowadzać wywiad z Robeccą Steam ! Oczywiście pamiętajcie , że ja będe oznaczana jako literka B , a Robecca oczywiście R . No to zaczynajmy !
B-Witaj Robecco !
R-Witaj Blogerko , mów na mnię Rob.
B-Dobrze . A więc rob : jak przyszłaś na świat ?
R-Jestem córką szalonego naukowca . A więc on mnię stworzył ,podobnie jak Frankie Stain .
B-Aha bardzo ciekawe :) . A ile masz lat ?
R-Uh wiedziałam ,że zadasz to pytanie ... Mam 116 lat . Wiem jeste stara .
B- Nie jesteś stara . Są owiele starsze potwory od ciebie . Naprzykład Cleo  De Nil .
A jakie masz zwierze ?
R-Oczywiście jeste robotem i mam robotyczne zwierzątko . Nazywa się kapitan Penny . Jest on echanicznym pingwinem . Skrzydła jego są zbęde kiedy jest wyposażony w rakiety :) .
B-Wow to chyba fajnie ? Dzięki za odpowiedzi  :)
R-Nie ma za co :) Teraz muszę lecieć paaaaa !
B-Paaaaaaaaa!Rob.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz