Cute Box Panda

sobota, 29 września 2012

Muzeum MH .



Hej . Pamiętacie mój ostatni wpisik o niewiadomych lalkach z Monster High ? Jeśli nie to wam wytłumaczę jeszcze raz . W Wielkiej Brytani jest muzeum MH . Co jakiś czas są tam twożone nowe lalki Monster High . Wcześniej nowe były właśnie : Venus , Robecca i Rochelle . Obiecałam wam , że wstawia zdjęcia z jeszcze nowszymi ,,niewiadomymi ,, lalkami . Są to nieznane ( może ) wam lalki MH . Ale napewno znacie tą ostatnią lalke : jest to dyrektorka szkoły Monster High . To zacznijmy 1 to wiadome nam , że dziewczyna pająk ( nic o niej niewiadomo ) . 2 to taka lalka bez źrenic o imieniu Scarah Screams ( do tej lalki dają też staracha potwora która zrobiła Frankie ! ) . I to już wszystko o tych lalach nowych . Ja napewno jak będzie w polsce Dyrektorka to sobie ją kupie . A teraz bawię się , że dyryktorką szkoły jest lalka MyScene , której obciełam włosy i ma fajną fryzure i której można odczepić głowe :D . Dobra to BAY :3 . Bardzo proszę o komy .

1 komentarz:

  1. ha, coraz bardziej skłaniam się kuSarze :)))
    póki co - widzę ją na allegro w wersji bez
    grzywki - ale za to z bajecznymi bucikami i
    płaszczykiem, na który mają już chrapkę inne
    moje MH - jeśli udałoby mi się też Sarę, którą
    właśnie pokazujesz - miałabym super duet ♥

    OdpowiedzUsuń