Cute Box Panda

czwartek, 29 listopada 2012

Sesyjka ( 2 osoby )

Hej . W tym wpsie jak sam tytuł mówi , będzie moja jak by 1 sesyjka . Były inne ale nie , zaliczajcie ich do nowego bloga ;D . To jest taka historyjka .... ale jest również sesyjka . Jaka ? Dowiecie się o niej na końcu BO JEST TAJNA . :)
Ja : Leyla wstwajaj , ty leniuchu !

L: Czemu mnię obudziłaś ?!
Ja : Bo jest już 19 : 30

Ja : Specjalnie cię teraz wymęńcze bo nie zaśnesz do jutra ;D L : O nie ... Ja ; no co przeciesz fani na ciebie czekają ... 

Ja ; Idź się przemyć , uczesać i ubrać czekam !
L : Okey /...

L : Jak ja wyglądam ?!!!!!!!!!
Ja : Normalnie ..

Ja : To bluz którą uszyłam specjalnie dla ciebie , a więc nie marudź ...



 Taka tam sobie historyjka z nudów . Wiem , że głupia ... I strój też do bani .. Ale normalnie nic się nie chce w tak ukropną pogode . Ciekawe co będzie jutro , bo z prognozy pogody słyszałam ze strasznie zasypię polskę ... No cuż szykuje się sesyjka :) ale z lalką tangkou :) świetnie ...
Ooooo słyszeliście burza ? Zabłysneło mi cuś a to burza , a puźniej grzmotneło ... Dokńcze post i muszę laptopa wyjączyć bo mi się spali ... Ok teraz sesyjka MOJEJ PRZYJACIÓŁKI KRÓLICZKI TOŚKI ;P




 
 
Mój króliczek jest u mnię od 2 października ♥ Ma już 2 miesiące . Ciesze się , że będzie ze mną przechodzić swoją pierwszą gwiazdkę ♥ Ale przesła też moje urodzinki JUŻ ;D .
Dobra muszę lecieć bo znów grzmotneło . Mam nadzie , że się wam chodź trochę podobało . Pleas zostaw koma ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz