Cute Box Panda

sobota, 24 listopada 2012

Jejciu ...

Cześć . Nie czytajcie tytuły , bo jest on głupi . Wychodząc za temat lalek Moster High , które mnię już obrzydziły i znudziły . A w nie  poszło ok. 2000 zł :( I cuż teraz zrobić ? Sąde , że sprzedam ja na allegro za dobrą cene , gdyż są one w dobrym stanie .
Przejdźmy do innego tematu a mianowicie Pullip !
Patrzyłam sobie dziś w necie to i owo , kolekcjonerskie lalki . Nagle zobaczyłam piękną lalke z wielkim stylem i urokiem . Poczym szybko wpisałam w google o nich coś więcej i czytałam ... Są bardzo fajne . Ich oczy są szlane i można je wymieniać na inny kolor . Mają piękne włosy i można kupić im inną fryzure ... Poprostu cód ! Ale nie są one do zabawy . Mówią , że odpowiedni wiek dla dzieci to 12+ lat :) Ja się do nich na szczęście zaliczam . Pytacie się czemu ? Mają przecież ręce i nogi jak u monsterek a nawed lepiej ... Mają jeszcze zginane stopy . Odpowiedż zanam . Służą one do fotografowania , szycia ubranek i koloekcjonowania tych lalek .
Na samym początku zakochałam się w tej laleczce .

Ta też jest piękna !

 Cód malina :P
Boskie

 Piękne zdjęcie
Ale najbardziej kocham ją . :)
 
 
Kiedy tylko je zobaczyłam ZAKOCHAŁAM się na zabój , a więc postanowiłam : muszę zdobyć choć jedną z tych lalek ! Skrawdziłam na allegro i były tam najtańsze . Widziałam je za 702 zł ! NAJTAŃSZE . Kosztują one właśnie do 2 tyśięcy . Nie ma ich w Polsce , gdyż zostały one stworzone w Japoni . Można je znaleźć w : Chinach , Japoni i Korei . :( Okazuje się że mają minusy . Ah .. Zobaczcie zdjątka : . To chyba na tyle muszę jeszcze szukać ich w necie . Spotkamy się puźniej papapapap !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz