Cute Box Panda

niedziela, 25 listopada 2012

Nawed nie wiecie ..

Siema . Heh , nawed nie wiecie jak od wczoraj marzę o lalce pullip ;D . Niestety kosztują one (hmmmm nie widziałam tańszej niż 400 :( ) ale zobaczyłam na allegro wczoraj laleczki tangkou . Są tą podróbki pullip ale nic nie widać . Patrze tańsze ładne , zupełnie jak pullip . Więc szybko wpisałam w wujka google ,,TANGKOU,, i faktycznie pojawiła się : dobra jakość , fajne, ładne , nie łamią się ,,,...ale nagle ! Nagle ujżałam wpis , że lalki mają włosy wszyte na stałe co mnię bardzo zasmusiło bo chciałam mieć taką ,,Emo '' . Dziś szukałam nawed gołych używanych i nic .
Więc ogłaszam , że chce zakupić używaną lalke pullip albo nal . Jeśli ktoś ma taką oferte pisać na e-mail paulika1214@wp.pl lub w komie :( Pliska chce robić im zdjęcia i zobaczycie , że będą boskie tylko pomurzcie szukać czy coś .


          PS . Jest prawie 800 wejść a nie ma ani 1 koma no kpiny jakieś , to co ... klawwiatura idzie w róch . !  ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz