Cute Box Panda

wtorek, 30 kwietnia 2013

Tutaj nie wiem co napisać -.-

Tsaa , powrót na bloga wywołała sporą rewolucję ^^ Yeah
Naoglądałam się fajnego anime dla dzieci , co za inspirowało mnie do rysowania zwierzaków ;3
Nom i u mua jest teraz tęcza ,no ale ten tego ja nie po to tu. Mam jakieś tam nudne  fotostory.
Na dodatek  mam jakiegoś świra na punkcie Dżasmin. AAAA bym zapomniała , w związku ze zmianami tego bloga ostatecznie zmieniam imię Wiki na Tosia. :D
T- Ooo ! Witam tak dawno nikt nie robił mi zdjęć...
Właśnie się bawię moją kolekcją pluszaków :)) Trochę się nudzę
a więc idę do Dżes.

-Widok paradującej lalki z pluszakami..

*WŁOSY DŻASMIN SPECJALNIE SĄ NA TWARZY*
T-Porobisz coś ze mną Dżasmin ?
D-Może później , teraz piszę z moim chłopakiem Mao....
T-*wielkie oczy i ucieczka*

D-Haoi>? hmmm o co jej chodziło.

- Tosia głowa w Górę ona nie wiedziała.

T-Dobrze zostaw mnie samą.
 
I kilka dodatkowych zdjęć.

-Pamiętacie jakie tu były brzydkie bez listne drzewa ?


 
To na tyle paaa ;3
Mogę jeszcze zrobić część dalszą , tylko napiszcie w komie.

27 komentarzy:

  1. tangkou ma na sobie skarpetkę?? o.o jezuu, chcemy dalej!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. :) A zobacz moje starsze xD

      Usuń
    2. A zobacz moje starsze robione cyfrówką :) Lepsze o wiele :))))))))

      Usuń
    3. Oh, to gratki :)))))

      Usuń
  3. Boże po co wróciłaś?
    Brzydkie zdjęcia.
    Lalki...biedne lalki.
    Szkoda mi ich.
    WOW MASZ LUSTRZANKĘ HEHEHEHEEHEHEHEHEHEHE
    Biedna lustrzanka.
    Weź ją wyrzuć bo lustrzanka cierpi gdy robisz nią zdjęcia.
    LOOOOOOOOOL tangkou ma skarpetę na sobie.
    Mam takie same właśnie na stopach.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest ze skarpety , tylko z materiału śpioszków..

      Usuń
    2. jprld.
      kogo to obchodzi 5 latku?
      Śmieszne jest to, że masz lustrzankę.

      Usuń
    3. neee mam peć latek :))

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , dopiero się uczę. Były by gorszę gdyby nie moja siostra :)

      Usuń
    2. Chyba nie, skoro się nazywają "moje zdjęcie z telefonu 202". :*

      Usuń
    3. Dzięki, że powiedziałeś olgu :). Teraz wszyscy wiemy, że to dalej z telefonu, nie z jakiejś lustrzanki.

      Usuń
  5. DZIEWCZYNY! NIE KOMENTUJCIE JEJ WPISÓW! NIE KARMCIE TROLLA!

    OdpowiedzUsuń
  6. ahhh....sam profesjonalizm widzę w tych zdjęciach, i piękna sukienka ze skarpetki <333 loffff loffff

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm profesjonalizm ?? mój - nie za bardzo. I dziękiii ;** ^^

      Usuń
    2. serio? nie wyczuwasz żadnego sarkazmu ?

      Usuń
  7. Lustrzanką robione? :d Proszę, nie rozśmieszaj mnie.

    I jeszcze te nienaturalne pozy lalek...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie , nie sprzedam A SZEGÓLNIE TOBIE.
      I NIC TAKIEGO NIE NAPISAŁAM.
      NARA

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  9. Boże. Przecież te lalki cierpią! Dlaczego to nie potrafi do Ciebie dotrzeć?! Lalka w *skarpecie*?! Już by lepiej nago wyglądała.._. To jest jakaś paranoja. Dziecko drogie, sprzedaj te lalki, a w zamian kup sobie srylion lalek Barbie, no. Lepiej byśmy na tym wszyscy wyszli. Ludzie trzymajcie mnie, bo wyjdę z siebie i stane obok... ;__;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popieram (:
      a o takie drogie lalki wypadałoby, a nawet trzeba dbać (:

      Usuń
    2. ona sobie z tego nie zdaje sprawy ;-;
      no przeciż cieszy sie z tego że ludzie ją hejtują
      cytat "Tsaa , powrót na bloga wywołała sporą rewolucję ^^ Yeah" do niej już nigdy nie dotrze że robi coś źle
      to beznadziejny przypadek ;-;

      Usuń
  10. Ludzie, po prostu nie komentujcie tej żenady bo to daje jej tylko satysfakcję. Przecież widać że zdjęcia nie są robione lustrzanką, a lalki noszą ubrania że skarpetki i spódnice od lalki Monster High (jak ten dal). -.-
    Żałosne to i tyle. ._.

    OdpowiedzUsuń