Cute Box Panda

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

:'(

Moi drodzy , niestety zawieszam bloga. Naprawdę mam już dość Lady Pandy..gdyby nie ona to blog nie był by zawieszony...nie obchodzą mnie twoje komentarze typu ,,Nie będzie mi cię brakować , nie będzie szkoda itp...
Nie jest to ograniczone zawieszenie , nie będzie mnie tu dopóki wszystko się nie wyprostuje..Kilka osób mnie wspierało na duchu , ale niestety młodsi blogerzy nie mogą odczuć szacunku tylko będą spamowani dokuczliwymi komentami..
MAM  TEGO DOSYĆ !
Nie będę zaglądać na wasze blogi ,  pisać komentarzy.
Jeśli choć trochę lubiliście mojego bloga , to proszę podziękować za zawieszenie Ledy Pandzie...
Żegnam z bólem serca i świadomością , że wymieniona wyżej osoba będzie spamować w tym wpisie . MOŻE wrócę..
Bay ;3 ^^ :'(

12 komentarzy:

  1. Ja to bym się bardziej przejmowała gdyby Ruda zawiesiła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mam to GDZIEŚ ..

      Usuń
    2. Aha,ciesze się.Pozatym jak zawieszasz bloga,to poco odpowiadasz na komentarze,trochę to nielogiczne...

      Usuń
    3. Bo tak mi się podoba ;3 ^^

      Usuń
  2. Szkoda, bo już się cieszyłam że odchodzisz na zawsze :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Czemu ty wszystko traktujesz jak hejt... Skoro wszyscy zwracają ci uwagę to nie z nimi jest problem, tylko z tobą...rozumiem...jedna osoba zwraca uwagę, ale jak srylion ludzi...to już nie jest przypadek...i zaraz napiszesz coś chamskiego, czy coś w tym stylu, ale to nie ja robię posty ze specjalną dedykacją dla ciebie
      ._.

      Usuń
  4. @blogerka: lepsze riposty ma od ciebie ksiądz po kazaniu :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heuheuheuhe to fajnie *turlam się po księżycu!*

      Usuń
  5. Lady Panda, jak mogłaś? Teraz będzie siedzieć i ciąć się po kątach:D

    OdpowiedzUsuń