Cute Box Panda

niedziela, 29 września 2013

Kupię i sprzedam.

TO NIE POWRÓT TO OGŁOSZENIE :)
Więc tak... Nadchodzi u mnie dosyć duża zmiana. Nie wiem czy to choroba... ALE JA PO POSTRU PRAGNĘ I MUSZĘ MIEĆ DOLLFIE! ;-; Więc, sprzedam moje lalki :c
Dal milch z obitsu i stockiem, cena wachania 400-500 zł.
Tangkou Loli tak jak przyjechała tak pojedzie 180 zł.

Jak kupicie obie to gratisy+ rabat c; JESZCZE COŚ URWĘ ZA SZYBKĄ DECYZJE


Oraz kupię lalki BJD. Ja ją musze mieć^^ Interesują mnie głównie pukifee, ale najbardziej DOLLFIE :)

Proszę pomóżcie :3

7 komentarzy:

  1. Cześć. Mogłabym kupić dwie lalki za 650 zł w listopadzie. Wyślesz mi zdjęcia Tangkou na maila? Mój mail - wikagancarz63@gmail.com
    Mam nadzieje że napiszesz bo już długo tu nie wchodziłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadal jest do kupienia Tangkou?
    napisz na maila zuzasweet1238@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. BJD to skrót od tych lalek, a Tangkou i Dal też w to wchodzą.

    OdpowiedzUsuń
  5. A nie wiem czy kupisz dollfie za tyle zł... Pukifee to może na bjd shop bo jest i byś mogła kupić za tyle a ja mogłabym pomalować albo oni Ci pomalują ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A w razie czego, czy Milch jeszcze na sprzedaż? Bo ja chyba wezmę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem, że minęło BARDZO dużo czasu, ale jest jeszcze Tangkou?

    OdpowiedzUsuń