Cute Box Panda

sobota, 27 października 2012

:( , :)

Hej . Bardzo bardzo bardzo ale to bardzo przepraszam za to , że tak długo nie pisałam ... Ale w 6 klasie od początku roku są sprawdziany itp. Teraz nadrobie to PRZYSIEGAM . Ale obiecajcie mi , że będziecie pisać komy i przysyłać listy , oraz zdjęcia :) . A teraz wpsisik nadrabiający .

Pamiętacie ją ? To nasz nieznana laleczka . Okazuje się , że nie jest ona ,,NÓWKĄ ,, :( Czy oglądaliście film Monster High : nowy upiór w szkole ? Ja tak , a dziś leciało to kilka razy na Disney Channel :) I tak zuważyłam , że nikt tego nie zauważył i nie ma takiego wpisiku a więc postanowiłam wam ogłosić : jeśli oglądaliście ten film to mogliście zobaczyć , że ta lalka tam występuje . Na początku , puźniej jak jest po piosence i w kilku innych momętach . Widzianą ją również na strachmatyce ( matematyce ) siędzącą na samej góże sali . Puźniej zobaczyłam ją w grupie cheelederek (CZILLIDEREK ) kiedy Cleo pokazywała Frankie i innym jaki układ mają zatańczyć .
A więc to jest dowód , że MATTEL nie ma nowych i ciekawych pomysłów na nasze lalki Monster High . Starsznie mnię to zasmuciło :( Dobra to na koniec tego wpisu :) Wasz blogerka :)                                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz